ادامه تظاهرات در اروپا علیه جنایات هند در کشمیر

به گزارش تیم علمی، کشمیریان مقیم لندن با راه اندازی راهپیمایی مقابل مجلس انگلستان اعتراضات خود را نسبت به اقدامات هند در مورد کشمیر اعلام کردند.

ادامه تظاهرات در اروپا علیه جنایات هند در کشمیر

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، کشمیری های مقیم لندن با راه اندازی راهپیمایی مقابل مجلس انگلستان به منظور تظاهرات علیه اقدامات جنایتکارانه هند در کشمیر، بیان داشتتند که به دلیل سهل انگاری نهادهای بین المللی، هند اقدام تهاجمی انجام داده است.

در این راهپیمایی معترضین اعلام کردند که درصورت اجرایی سازی قطعنامه های شورای امنیت، اکنون هند جرأت چنین عملی را نداشت و مردم کشمیر نیز به استقلال خود دست می یافتند. رهبران این حزب با شرکت و سخنرانی در تظاهرات، نقض و پایمال شدن حقوق بشری توسط هند در کشمیر را به شدت محکوم کردند.

از یک هفته قبل تاکنون اوضاع کشمیر اشغالی پس از لغو قوانین 370 و 35ای توسط دولت هند که عملاً منجر به تغییر تناسب جمعیت کشمیر و به اقلیت رفتن مسلمانان می شد به شدت متشنج شده است.

تظاهرات علیه سیاست های دولت راستگرای هند در بسیاری از کشورهای مختلف از جمله ایران، پاکستان، بعضی کشورهای اروپایی و حتی خود هند نیز اجرا شده است.

لازم به ذکر است پیش از این نیز 45 عضو مجلس انگلیس به دبیر کل سازمان ملل متحد در مورد مسئله کشمیر به سازمان ملل متحد نامه نوشتند و خواهان پیگیری سریع این سازمان شدند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 302

به "ادامه تظاهرات در اروپا علیه جنایات هند در کشمیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تظاهرات در اروپا علیه جنایات هند در کشمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید