اعتراض طرفداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، جمعی از طرفداران استقلال ملاثانی پیش از ظهر امروز سه شنبه 6 مهرماه در اعتراض به حواشی پیش آمده برای این تیم از سوی دلالان و کوشش فردی غیربومی برای دست اندازی به مالکیت استقلال و سکوت مسئولان استان، با حضور در مقابل ساختمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، خواستار سرانجام دادن به نقش مخرب دلالان پشت پرده و مسائل پیش آمده از رهگذر برخورد دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی با عوامل سقوط فوتبال اهواز و ملاثانی شدند.

اعتراض طرفداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم

جوانان ملاثانی از استاندار ویژه خوزستان درخواست کردند؛ شخصاً وارد موضوع شده و به نقش آفرینی مخرب غیربومی ها در فوتبال شهرستان باوی انتها دهند.

یکی از طرفداران استقلال ملاثانی در این می گوید: این تیم تنها دلخوشی و اسباب سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت منطقه محروم ملاثانی و زمینه ساز رشد استعدادهای ورزشی شهرستان است که امروز فردی غیربومی قصد تصاحب تیم و سقوط آن را دارد. متأسفانه فردی که مدعی مالکیت شده در طول یک سال اخیر و به رغم شگفت آفرینی بازیکنان و کادر فنی استقلال ملاثانی در لیگ اول کشور، مشغول حاشیه آفرینی و مشکل تراشی برای تیم بود و اکنون دایه دلسوزتر از مادر شده است.

وی اضافه نمود: ما خواستار سپردن اداره امور تیم به هیئت فوتبال استان یا اداره کل تربیت بدنی تا مشخص تکلیف مالکیت آن هستیم و از سویی انتظار داریم دستگاه های قضائی و امنیتی با این مسئله برخورد جدی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1871

به "اعتراض طرفداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض طرفداران استقلال ملاثانی نسبت به دست اندازی به مالکیت تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید