اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پزشکی

به گزارش تیم علمی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال تحصیلی 98-99 امروز اعلام می گردد، گفت: تعداد 975 نفر داوطلب در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پزشکی

به گزارش ایسنا، دکتر آبتین حیدرزاده رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 98 که به دلیل وقوع سیل در بعضی مناطق کشور به تعویق افتاده بود در روزهای 27 و 28 تیر ماه برگزار گردید.

وی گفت: در این آزمون تعداد 70 هزار و 94 نفر ثبت نام کردند که در 11 مجموعه و 42 رشته به رقابت پرداختند و نتایج نهایی آزمون دوشنبه 25 شهریور ماه منتشر شد.

وی در ادامه توضیح داد: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم پزشکی سال 98 از سـاعت 14 روز یکشـنبه 14 مهر تا ساعت 16 روز سه شنبه 16 مهر ادامه داشت و داوطلبان می توانستند با وارد کردن کد رھگیری خـود نسبت به ثبت نام اقـدام نمایند و تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل شده بودند نیز مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شدند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی تعداد 975 دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی نیز پنج شنبه دوم آبان ماه به وسیله سایت این مرکز اعلام می گردد.

حیدرزاده گفت: زمان آغاز به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده مشخص و اعلام خواھد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 583

به "اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید