انتصابات در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران

به گزارش تیم علمی، هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران با حکم علیرضا زاکانی منصوب شدند.

انتصابات در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، طی احکام جداگانه از سوی علیرضا زاکانی، شهردار تهران، جواد ملکی، رضا عبدلی و محمد مقدم به مدت سه سال و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شعبه پنج هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران منصوب شد.

بعلاوه ابوالقاسم کبیری طامه، صدیقه سلمان و وحید شاه حسینی به مدت سه سال و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شعبه چهار هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب شدند.

رسول فاضل، علیرضا شکرائی و سیدمجتبی طباطبایی نژاد هم به مدت سه سال و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شعبه سه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب شدند.

بعلاوه محمدحسبن شاد، رضا محمدی و علی ایرانشاهی به مدت سه سال و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شعبه دو هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب شدند.

کامران زنگیشه، حسن امین ناصری و رضا حضوری هم به مدت سه سال و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی شعبه یک هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب شدند.

بعلاوه سیدمرتضی محمودی، داود گودرزی و مصطفی عباسی به مدت سه سال و با حفظ سمت به عنوان عضو اصلی هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1899

به "انتصابات در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصابات در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید