تنها داوطلب البرزی مبتلا به کرونا در بیمارستان کنکور می دهد

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران/البرز مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به اینکه امکان دریافت امانت در حوزه ها وجودندارد؛ داوطلبان از آوردن وسایلی مثل کوله پشتی و ...که اجازه ورود به سالن آزمون را ندارد، خودداری نمایند.

تنها داوطلب البرزی مبتلا به کرونا در بیمارستان کنکور می دهد

مقصود جعفری نیا روز چهارشنبه 29 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون کنکور اظهار کرد: فاصله جایگاه های داوطلبان یک متر و 80 سانتیمتر است و تمام موارد بهداشتی در سالن های آزمون رعایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: علاوه بر این، گندزدایی تجهیزات و سرویس های بهداشتی با نظارت کارشناسان بهداشت محیط اجرا شده و تا کنون هیچ مسئله ای برای برگزاری آزمون وجود نداشته است.

جعفری نیا با تاکید بر اینکه داوطلبان حتما ماسک و دستکش همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان لوازم تحریر شخصی همراه داشته باشند؛ ضمن اینکه بهتر است مواد خوراکی مورد احتیاج را با خود بیاورند.

این مسئول تاکید نمود: با توجه به اینکه امکان دریافت امانت در حوزه ها وجودندارد؛ داوطلبان از آوردن وسایلی مثل کوله پشتی و ...که اجازه ورود به سالن آزمون را ندارد، خودداری نمایند.

وی در ادامه از خانواده ها خواست در حوزه آزمون تجمع ننمایند و از هرگونه ازدحام در خاتمه آزمون در حوزه ها خودداری نمایند.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به ارائه فرم های خوداظهاری بیماری کرونا برای عوامل اجرایی و داوطلبان، بیان نمود: این فرم ها توسط داوطابان و عوامل اجرایی تکمیل می گردد و در صورتی که فردی بیمار یا مشکوک به بیماری باشد و یا بیماری زمینه ای داشته باشد، نسبت به جداسازی فرد در اتاقی جداگانه برای آزمون، اقدام می گردد.

وی با اعلام این خبر که داوطلبان پیش از ورود به سالن آزمون غربالگری می شوند، بیان نمود: در هر حوزه آزمون، دو کارشناس بهداشتی مستقر هستند؛ یک کارشناس بهداشتی برای نظارت بر اجرای پروتکل ها حین برگزاری آزمون و یک کارشناس مراقب سلامت برای غربالگری داوطلبان در حوزه ها مستقر شدند.

جعفری نیا گفت: اگر فردی مشکوک باشد و مشکل اورژانسی نداشته باشد برای شرکت در آزمون، در اتاقی مجزا مستقر می گردد و علاوه براین افراد دارای بیماری زمینه ای، جداسازی می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه تنها یکی از داوطلبان کنکور سال جاری به کرونا مبتلا است، اظهار کرد: برای این داوطلب شرایط شرکت در آزمون در محل بیمارستان فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1226

به "تنها داوطلب البرزی مبتلا به کرونا در بیمارستان کنکور می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها داوطلب البرزی مبتلا به کرونا در بیمارستان کنکور می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید