توزیع 50 تن مرغ منجمد در گیلان، نظارت ها تشدید می گردد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان به منظور برنامه ریزی مناسب جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی و حفظ ثبات و آرامش بازار نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برگزار گردید.

توزیع 50 تن مرغ منجمد در گیلان، نظارت ها تشدید می گردد

در این نشست مقرر شد تا در راستا کنترل روند افزایشی قیمت مرغ، 50 تن مرغ منجمد براساس ساز و کار نظارتی مصوب در بازار توزیع گردد.

همچنین مقرر شد تا اتحادیه مرغداران و زنجیره های فراوری مرغ استان، نسبت به تامین و توزیع حداقل نیمی از احتیاج مرغ مصرفی استان با قیمت 1500 تومان کمتر از قیمت بازار در فروشگاه های متعلق به خود اقدام نمایند.

احمدی در این نشست بر ضرورت تشدید نظارت ها و کنترل بازار در سرانجام سال تاکید نمود و اضافه کرد: توجه به مسائل معیشتی مردم و کوشش برای کاهش نگرانی های آنان باید در راس امور مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تشدید نظارت بر بازار عرضه محصولات، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه منابع در ماههای آخر سال باید بیشتر مورد توجه عموم قرار گیرد تا در آستانه سال نو ثبات نسبی در استان حاکم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 130

به "توزیع 50 تن مرغ منجمد در گیلان، نظارت ها تشدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 50 تن مرغ منجمد در گیلان، نظارت ها تشدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید