خبرنگاران تازه ترین آمار کرونا در چین، فوت یک نفر و شناسایی 48 مورد وارداتی

به گزارش تیم علمی، پکن- خبرنگاران- کمیسیون بهداشت ملی چین امروز سه شنبه از فوت یک نفر و شناسایی 48 مورد وارداتی مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در این کشور اطلاع داد.

خبرنگاران تازه ترین آمار کرونا در چین، فوت یک نفر و شناسایی 48 مورد وارداتی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران کمیسیون ملی بهداشت چین همچنین بیان کرد در 24 ساعت گذشته 44 فرد مشکوک به ویروس کرونا نیز شناسایی شده که همه آن ها از کشورهای دیگر به چین وارد شده اند کمیسیون اضافه کرد این افراد تحت نظر قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین به 81 هزار و 518 تن و شمار جان باختگان هم به سه هزار و 305 تن رسیده است شمار افراد وارداتی مبتلا به کرونا نیز تا کنون به 771 تن رسیده است.

همچنین در 24 ساعت گذشته با درمان 282 تن و ترخیص آن ها از مراکز درمانی، شمار کل بهبود یافتگان در چین به رقم 76 هزار و 52 تن افزایش یافته است.

در ووهان کانون اولیه شیوع ویروس کرونا و کل استان هوبی نیز در 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدیدی از ابتلا به این ویروس شناسایی نشده است اما یک نفر در این استان در شبانه روز گذشته فوت نموده است.

شیوع ویروس کرونا معروف به کووید 19 برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین بیان کرد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا لحظه مخابره این خبر در سراسر دنیا، به 784 هزار و 392 نفر رسیده که 37 هزار و 780 تن فوت شده و 165 هزار و 035نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 948

به "خبرنگاران تازه ترین آمار کرونا در چین، فوت یک نفر و شناسایی 48 مورد وارداتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تازه ترین آمار کرونا در چین، فوت یک نفر و شناسایی 48 مورد وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید