خبرنگاران دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است

به گزارش تیم علمی، تهران - خبرنگاران- حسین العزی معاون وزیر امورخارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله یکشنبه شب به حملات بازدارنده ارتش و کمیته های مردمی اشاره کرد و گفت: طبیعی است که به حملاتی که می شود، پاسخ در خور دهیم.

خبرنگاران دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، العزی در صفحه رسمی اش در توییتر نوشت:ما در جنگ هستیم و کشورمان زیر بمباران قرار گرفته است و طبیعی است که به این مسأله پاسخ دهیم.

وی افزود:آنچه باید درک کرد آن است که ما هیچ تمایلی برای حمله به هیچ فرد یا گروهی نداریم، همچنان که نمی خواهیم، کسی به ما حمله کند.

العزی خطاب به کشورهای متجاوز و حامیان آنها نوشت: به همین دلیل به جای آن که به صورت غیر منطقی [حملات بازدارنده ما] را محکوم کنید، بیایید و برای توقف جنگ و شکستن محاصره یمن با ما مشارکت کنید.

این اظهارات پس از آن روی می دهد که یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح و کمیته های مردمی یمن از حمله به فرودگاه ابها در عربستان با استفاده از پهپادهای صماد 3 و قاصف k2 خبر داد.

سریع در رشته توئیتی هایی نوشت: هداف مشخص شده در فرودگاه ابها به فضل خدا بعد از ظهر امروز (یکشنبه) مورد اصابت دقیق قرار گرفت.

وی در توئیت دیگری گفت : به همه شهروندان عربستان هشدار می دهیم که از نزدیک شدن به فرودگاهها و پایگاه هایی که استفاده نظامی دارند، خودداری کنند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن دیروز (شنبه) هم پیروز شدند با هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) از نوع صماد سه یک مرکز مهم و حساس نظامی در فرودگاه بین المللی أبها عربستان سعودی را هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1563

به "خبرنگاران دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دولت نجات ملی یمن : پاسخ به متجاوزان حق طبیعی ملت ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید