خبرنگاران شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خصوص نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است

به گزارش تیم علمی، اهواز - خبرنگاران - فرماندار باغملک گفت: شورای فرهنگ عمومی تا امروز برای نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است.

خبرنگاران شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خصوص نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است

جهت دریافت خدمات ویلای یک طبقه مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد نجاتی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره نزدیک شدن به زمان بهره برداری از بیمارستان 96 تخته خوابی باغملک گفت: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تا کنون برای خرید تجهیزات بیمارستان و جذب اعتبارات از عنوان فارابی برای بیمارستان 96 تخته باغملک بهره برده اند و در صورت احتیاج شورای فرهنگ عمومی برای این نامگذاری تصمیم می گیرد ولی تا به امروز به این موضوع ورود ننموده است.

محمد نجاتی پور با اشاره به خبرهایی که در فضای مجازی با موضوع نامگذاری بیمارستان 96 تخته خوابی باغملک مطرح شده گفت: هرگونه اقدام یا نصب بنر و انتشار کلیپ در فضای مجازی مبنی بر نامگذاری بیمارستان خلاف مقررات و فاقد وجاهت قانونی است.

نجاتی پور با تاکید بر ارزش و صندلی مقام شامخ شهیدان نزد مسولین جمهوری اسلامی توضیح داد: همه شهیدان همیشه برای ما دارای ارزش و احترام اند و خود را خادم شهدا و خانواده های معزز آنان می دانیم.

وام گیرندگان صندوق های خانگی وام ها را پس دهند

رییس شورای تامین شهرستان باغملک در تشریح اقدامات این شورا در مورد صندوق های وام خانگی گفت: افرادی که تسهیلاتی از صندوق های وام خانگی دریافت نموده اند با مراجعه به مراکز قضایی نسبت به بازگرداندن یا پایاپای کردن بدهی و پیش پرداخت خود اقدام و بدهی خود را تسویه نمایند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات اخیر مراجع قضایی در بازداشت لیدرهای این صندوق ها اضافه نمود : از 6 ماه پیش در شورای تامین شهرستان در این خصوص مصوباتی داشتیم و امیدواریم با تصمیمات گرفته شده اخیر و کوشش های مقامات قضایی و انتظامی و همچنین با بازگرداندن وام ها به حساب های مسدود شده صندوقداران، مردم سریع تر به مبالغ ودیعه خود برسند.

نجاتی پور در سرانجام با تقدیر از برخوردهای قضایی انجام شده با لیدر های صندوق داران گفت: مراجع قضایی اخیرا تصمیمات و برخوردهای خوبی با بعضی صندوق داران غیر مجاز و لیدرهای آنان داشته اند که راه را برای حل این مشکل هموار نموده است.

شهرستان باغملک بیش از سیصد شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و ایران اسلامی نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1283

به "خبرنگاران شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خصوص نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شورای فرهنگ عمومی شهرستان در خصوص نامگذاری بیمارستان باغملک تصمیمی نگرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید