خبرنگاران کرونا چهار خانواده در آبادان و خرمشهر را داغدار کرد

به گزارش تیم علمی، آبادان - خبرنگاران - رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: چهار فرد مبتلا به کرونا در خرمشهر و آبادان در 24 ساعت گذشته جان باختند.

خبرنگاران کرونا چهار خانواده در آبادان و خرمشهر را داغدار کرد

شکراله سلمان زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در شبانه روز گذشته کرونا جان سه بیمار را در آبادان و یک بیمار را در خرمشهر گرفت.

وی گفت: در این مدت از تعداد 501 آزمایش پی.سی آر. در جنوب غرب خوزستان 274 مورد مثبت تشخیص داده شد.بر اساس معیارهای آزمایشگاهی ابتلای 139 بیمار در آبادان، 89 بیمار در خرمشهر و 46 نفر در شادگان به بیماری کووید19 تایید شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان را 286 نفر بیان کرد و گفت: از تعداد بیماران جدید شناسایی شده 251 بیمار به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته 60 بیمار به دلیل مشکل حاد تنفسی در بیمارستان های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری شدند و 54 بیمار پس از بهبود از بیمارستان مرخص شدند.

سلمان زاده شرایط کرونایی منطقه جنوب غرب خوزستان را نگران کننده دانست و گفت: ظرفیت بیمارستان های آبادان تکمیل شده است که باعث تشکیل ستاد بحران در جنوب غرب خوزستان شد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظرفیت تخت های آی سی یو بیمارستان های خوزستان کاملا پر شده است و بالغ بر 2 هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری هستند.

در حال حاضر 16 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.

607 هزار نفر از خدمات 30 مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1666

به "خبرنگاران کرونا چهار خانواده در آبادان و خرمشهر را داغدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا چهار خانواده در آبادان و خرمشهر را داغدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید