زهرا نعمتی فینالیست شد

به گزارش تیم علمی، در ادامه رقابت های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در چک در حال برگزاری است، زهرا نعمتی در مرحله حذفی ریکرو انفرادی زنان به فینال این رقابت ها راه یافت.

زهرا نعمتی فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون تیروکمان، در ادامه مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان در چک، کمانداران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

زهرا نعمتی در مرحله یک هشتم نهایی ریکرو با نتیجه 6 بر صفر مقابل کمانداری از ایتالیا به پیروزی رسید و به جمع هشت کماندار برتر این بازی ها راه یافت. او در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مقابل کمانداری از ترکیه به پیروزی رسید و راهی دور نیمه نهایی این رقابت ها شد. نعمتی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 4 مقابل نماینده روسیه به پیروزی رسید و در دیدار نهایی و برای کسب مدال طلا فردا به مصاف کمانداری از ایتالیا می رود.

غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ماده ریکرو مقابل کمانداری از اسلواکی با نتیجه 6 بر 5 باخت و حذف شد.

علی سینا منشازاده در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه 146 بر 135 مقابل نماینده آمریکا به فزونی رسید و به جمع 8 بازیکن برتر این بازی ها راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 144 مقابل کمانداری از بریتانیا به فزونی رسید و راهی دور نیمه نهایی شد. وی در دور نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 144 مقابل نماینده روسیه باخت و از صعود به فینال بازماند و برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می رود.

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه 144 بر 140 مقابل نماینده بریتانیا باخت و از مسابقات کنار رفت.

فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه 143 بر 137 مقابل کمانداری از بریتانیا به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 135 بر 133 مقابل کمانداری از اسپانیا به فزونی رسید و راهی دور نیمه نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل کمانداری از بریتانیا با نتیجه 148 بر 138 باخت و از صعود به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می رود.

مریم یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات کامپوند با نتیجه 142 بر 139 مقابل کمانداری از فرانسه باخت و حذف شد.

محمدرضا زندی در ماده W1 و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 135 بر 131 مقابل کمانداری از کره جنوبی باخت و حذف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1799

به "زهرا نعمتی فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زهرا نعمتی فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید