واکنش ترامپ به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا واکنشی مغرضانه به حوادث شب گذشته کربلا نشان داد و به بازنشر توئیت 2 رسانه سعودی از ماجرای حمله به کنسولگری ایران در این شهر پرداخت.

واکنش ترامپ به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا

گفتنی است شب گذشته شماری از افراد مجهول الهویه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی را محاصره و به آن تعرض کردند. گزارش های رسانه ای حاکی از آن بود که شماری از نیروهای امنیتی عراق از نزدیک شدن اعضای این گروه ناشناس به در اصلی کنسولگری ممانعت کردند و به گفته رئیس پلیس کربلا، اوضاع اکنون تحت کنترل است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پی این حوادث تاکید کرد که نیروهای امنیتی بر اوضاع کنترل دارند و شرایط در اطراف این مقر دیپلماتیک کشورمان به حالت طبیعی بازگشته است.

این اقدام عناصر ناشناس در قبال کنسولگری ایران در کربلای معلی مورد توجه بسیاری از رسانه ها به ویژه رسانه های سعودی و غربی قرار گرفته است به طوریکه با بزرگ نمایی در خصوص این اقدام، به ارائه گزارش ها و تحلیل های جهت دار در این خصوص پرداخته اند.

اقدام عده ای از عناصر ناشناس علیه کنسولگری ایران باعث ذوق زدگی این رسانه ها شده و خیلی زود با انتشار تحلیل های مغرضانه مدعی شده اند که این افراد کنندگان معترضان بوده و بنابراین تمام مردم عراق این اقدام را تأیید می کنند!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 615

به "واکنش ترامپ به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ترامپ به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید