کمیته دانشجویان و استادان کنگره هزار و 600 شهید سبزوار به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد

به گزارش تیم علمی، مسئولیت کمیته دانشجویان و استادان کنگره ملی بزرگداشت هزار و 600 شهید دیار سربداران به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار واگذار شد.

کمیته دانشجویان و استادان کنگره هزار و 600 شهید سبزوار به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از سبزوار با صدور حکمی از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار، محمدرضا سعیدی اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به عنوان رئیس کمیته دانشجویان و اساتید کنگره ملی بزرگداشت 1600 شهید دیار سربداران منصوب شد.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار در این حکم ابراز امیدواری نموده است که با به کارگیری تمام امکانات، تشکیل کارگروه های تخصصی مرتبط و هماهنگی لازم با دبیرخانه کنگره، زمینه اجرای پُرمحتوا و اثربخش کنگره ملی شهدای دیار سربداران مهیا گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در سبزوار با برشمردن اهمیت حفظ فرهنگ دفاع مقدس و اثرگذاری فرهنگی آن اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، انتقال فرهنگ ایثار به نسل جوان و ترویج ارزش ها و حماسه سازی های فرزندان این عرصه پُر افتخار است.

سعیدی اصل اضافه کرد: انجام این برنامه های فرهنگی در بلندمدت اثرگذار است و دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از تمام ظرفیت خود برای برگزاری هرچه پُربارتر این کنگره ملی بهره خواهد برد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1083

به "کمیته دانشجویان و استادان کنگره هزار و 600 شهید سبزوار به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته دانشجویان و استادان کنگره هزار و 600 شهید سبزوار به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید