5 کشته و زخمی در تیراندازی شبانه در تورنتوی کانادا

به گزارش تیم علمی، پلیس شهر تورنتوی کانادا گفت که در حادثه تیراندازی که شب گذشته در این شهر به وقوع پیوسته است، حداقل 2 نفر کشته و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

5 کشته و زخمی در تیراندازی شبانه در تورنتوی کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس تورنتو اعلام نمود که بر اثر تیراندازی که ظاهرا پس از یک درگیری و نزاع در نزدیکی یک کلوب شبانه و رستوران اتفاق افتاده است، 2 نفر جان خود را از دست داده و 3 نفر دیگر زخمی شدند.

پلیس تورنتو اضافه نمود: یک نفر در صحنه حادثه جان باخته و یک نفر دیگر نیز بر اثر شدت جراحات وارد شده پس از انتقال به بیمارستان کشته شده است.

به اعتقاد مقام های پلیس تورنتو این تیراندازی پس از یک نزاع و درگیری به وقوع پیوسته است. تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد.

چند روز پیش نیز بر اثر یک سری تیراندازی که در شهر تورنتو به وقوع پیوست، حداقل یک نفر کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

تیراندازی های تورنتو در شرایطی است که در بدترین حادثه تیراندازی در مدارس کانادا در طول 10 سال گذشته، یک مرد مسلح پس از شلیک به سوی دو برادرش در خانه به مدرسه ای حمله کرد و حداقل 4 نفر را کشت و تعدادی دیگر را نیز زخمی کرد.

وقوع تیراندازی های جمعی در کانادا مساله نادر و کم سابقه ای به شمار می رود چرا که این کشور قانون شدیدتری برای کنترل سلاح نسبت به آمریکا دارد.

در بدترین حادثه تیراندازی کانادا 14 دانشجوی یک کالج در مونترال در سال 1989 میلادی جان خود را از دست دادند. در تیراندازی دیگری در سال 1992 میلادی در دانشگاه کنکوردیا در مونترال نیز 4 نفر کشته شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 362

به "5 کشته و زخمی در تیراندازی شبانه در تورنتوی کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "5 کشته و زخمی در تیراندازی شبانه در تورنتوی کانادا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشته و زخمی در تیراندازی شبانه در تورنتوی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید