ابهام در اعزام تیم کامل تیراندازی به جام جهانی چین

به گزارش تیم علمی، فدراسیون تیراندازی برای حضور 14 تیرانداز در مسابقات جام جهانی چین و کسب سهمیه المپیک ویزا گرفته اما محتمل است همه این تیراندازان در رقابت های چین شرکت نکنند. جام جهانی تیراندازی که حکم رقابت های گزینشی المپیک را نیز دارد، از چند روز دیگر به میزبانی چین شروع می گردد اما هنوز تکلیف تیم ایران تعیین نیست. فدراسیون تیراندازی برای 14 تیرانداز (8 ملی پوش تفنگ و 6 ملی پوش تپانچه) برای حضور در مسابقات چین ویزا گرفته اما در جلسه قبلی کمیته فنی از احتمال کاهش نفرات اعزامی سخن به میان آمده است. با توجه به نتیجه جلسه قبل قرار بر این شده که تنها 9 ورزشکار (6 تفنگ و 3 تپانچه) عازم چین شوند. نایب رئیس بانوان فدراسیون اسامی نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی چین را اعلام نمود که به گفته او ممکن است در جلسه پایانی که قرار است روز یکشنبه

ابهام در اعزام تیم کامل تیراندازی به جام جهانی چین

(25 فروردین ماه) برگزار گردد، تعداد و نفرات اعزامی به این مسابقات دستخوش تغییراتی گردد. طبق اعلام نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی به حتمال زیاد در رشته تفنگ الهه احمدی، آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، امیر محمد نکونام، پوریا نوروزیان و حسین باقری و در رشته تپانچه گلنوش سبقت اللهی، مینا قربانی و هانیه رستمیان راهی این رقابت ها می شوند.

البته تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده اما نایب رییس بانوان فدراسیون تاکید دارد که به خاطر بعضی محدودیت هایی که وجود دارد، همین ترکیب راهی چین می گردد.

سفر با تور چین را تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 166

به "ابهام در اعزام تیم کامل تیراندازی به جام جهانی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در اعزام تیم کامل تیراندازی به جام جهانی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید