اجرای 6200 پروژه بهداشتی در کشور، 4200 طرح سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا رئیسی عصر شنبه در جریان بازدید از پروژه های بهداشتی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت های بهداشتی در سراسر کشور کوشش های خوبی انجام شده و شاهد اجرای طرح های بسیار مهمی هستیم.

اجرای 6200 پروژه بهداشتی در کشور، 4200 طرح سال جاری افتتاح می گردد

وی با اشاره به اجرای شش هزار و 200 طرح بهداشتی در نقاط مختلف کشور ادامه داد: چهار هزار و 200 پروژه تا انتها امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه نمود: هزار طرح بهداشتی دیگر نیز در مراحل انتهای احداث قرار گرفته است که تا انتها سال 1400 همه این طرح های مصوب به بهره برداری خواهد رسید.

رئیسی اعلام کرد: پنج سال برای تأسیس دانشگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در استان بوشهر کوشش شد که این دانشگاه مصوب شده و نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی مورد احتیاج استان بوشهر در حوزه ایمنی خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای 225 پروژه بهداشتی در استان بوشهر اظهار داشت: دو سوم این پروژه ها تاکنون تکمیل و به بهره برداری رسیده و تا دو سال آینده همه این پروژه ها افتتاح خواهد شد.

رئیسی از اجرای آژانس هسته ای بوشهر اطلاع داد و ادامه داد اجرای این پروژه دارای پیشرفت بسیار خوبی است و بر اساس برنامه مشخص شده در حال تکمیل است که می تواند نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشتی به مردم استان داشته باشد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت ادامه داد: به منظور توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان استان بوشهر از همه ظرفیت ها استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 137

به "اجرای 6200 پروژه بهداشتی در کشور، 4200 طرح سال جاری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 6200 پروژه بهداشتی در کشور، 4200 طرح سال جاری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید