بالاترین قله ها در اروپا

به گزارش تیم علمی، وقتی آدم به اروپا فکر می‌کند ، این اولین چیزی است که به ذهن می‌رسد  خنک در یک گرم در آلمان ؟ یک کوه پوشیده از برف چطور ؟ نه ، آلپ . خب ، نه فقط کوه‌های آلپ . اروپا در واقع با هزاران کوهستان مشهور دنیا ، به ویژه آن‌هایی که قله‌های بسیار بالایی دارند ، در خانه است . بنابراین ، برای مسافرانی که از برف کوچک نمی‌ترسند ، فهرستی از بلندترین قله‌های اروپا را گردآوری کرده‌ایم ؛ آن‌هایی که باید در فهرست شما قرار داشته باشند .

بالاترین قله ها در اروپا

10. دوم ، سوییس
اگر چه ممکن است در هنگام صحبت کردن با کوهستان‌های اروپا ، این امکان وجود داشته باشد که از ذکر نام کوه‌های آلپ خودداری شود . با این حال ، کسانی که درباره کوهه‌ای آلپ سوئیس تفکر می‌کنند هرگز نتوانسته اند از و Mont بلان کمال تعجب را به دست آورند تا از عظمت دوم دوم، یعنی سومین قله در دامنه ، با 4، 545 متر موثر ( یا 14، 911 فوت ) مطلع شوند . آن هم به همراه دو برادر دوقلو آن، یک جفت زیبا از اعلی حضرت تشکیل می‌دهند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ از آنجا که صعود از کوه بالا می‌رود ، دوم صعود آسان به عنوان صعود آسان با وجود ارتفاع موثر آن در نظر گرفته می‌شود . همچنین نقطه تقاطع بین زنجیره اصلی آلپ و یک زنجیره کمکی که از Schwarzberghorn در جنوب به Distelhorn امتداد دارد ، به این معنی است که این نشست دیدگاه‌های جالبی در مورد قله‌های کوه‌های اطراف ارائه می‌دهد .
9. مونت روزا ، سوییس
یکی دیگر از مردم آلپ ، کنت روزا در واقع بالاترین قله در سوییس و دومین قله در آلپ محسوب می‌شود و آن را به یک انتخاب محترمانه برای هر کوهنورد مشتاق کوهستان تبدیل کرده‌است . Dufourspitze ، قله اصلی آن ، measures متر ( 15، 203 فوت ) و سوژه بسیاری از یک لنز دوربین توریستی است ، که هم از فاصله نزدیک و هم از فاصله . اما Dufourspitze تنها یکی از قله‌های sightly است که در سفر بر سر زا رو به اکتشاف است .
چرا به آنجا می‌روی ؟ این رو زا یک سال برفی است و بنابراین یک مقصد گردشگری محبوب برای پیاده‌روی ، اسکی ، اسکی بازان و کوهنوردی و همچنین پیاده‌روی کردن است . پیاده‌روی کامل کوه می‌تواند تا حدود 10 روز طول بکشد ، اما به خاطر ضعف قلب یا ترس از سرما نیست چرا که دما اغلب زیر صفر قرار می‌گیرد ، حتی قبل از sunfall .
8. Ushba ، جورجیا
کوه Ushba گرجستان که در منطقه Svaneti در نزدیکی مرز روسیه واقع شده‌است ، اغلب به نام Matterhorn کوهستان قفقاز نامیده می‌شود ، نه به خاطر ارتفاع آن ( که در nature متر ( 15، 387 فوت ) تاثیرگذار است ( که موضوع بسیاری از عکس‌های جالب توجه است ) . با این حال ، Ushba سخت‌ترین صعود در محدوده کوهستان قفقاز در نظر گرفته می‌شود و میانگین صعود به زمان صعود بیش از 12 روز صعود خسته‌کننده به این ترتیب است که این تصاویر می‌توانند به قیمت گزافی به دست آیند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ برای یک کوهنورد یا کوهنورد باتجربه ، کوه Ushba که گاهی اوقات ملکه قفقاز نامیده می‌شود یک چالش کامل است . بارش سنگین برف و طوفان‌های سهمگین در طول سال باعث خواهد شد که صعود سریع به بهترین و خائنانه در بدترین شرایط انجام شود . نشست قله شمالی قله شمالی نیز از نظر فنی شامل عبور از مرز به روسیه است که یک پاداش افزوده برای مسافرانی است که به دنبال عبور از کشور دیگری از فهرست خود هستند .
7. مون بلان ، ایتالیا ، فرانسه
یک تقاطع هیجان‌انگیز میان فرانسه و ایتالیا ( اگر چه این نشست از لحاظ فنی در فرانسه است ) ، مون بلان ، مونته Bianco ، یا کوه سفید اغلب به عنوان دومین کوه معروف در آلپ ، درست بعد از یاد می‌شود . این یک 4، 807 متر ( 15، 778 فوت ) است ، و مناظر باشکوه از بالا ، چه بر روی پا و چه از راحتی سفر یک هواپیما از پاریس به میلان ، را نا امید نمی‌کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ عاشقان ورزش‌های زمستانی به ماجراجویی ورزشی ، ورزش کننده‌های ورزش زمستانی و دیگر ماجراجویی زمستانی تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت اگر چه بزرگ‌ترین و بهترین راه برای تجربه مون بلان بهترین راه برای صعود است . برای کوهنوردان ماجراجو ، مونته Blanc نیز از کوه یخی Mer de دومین قله بلند در کوه‌های آلپ است .
6. Tetnuldi ،جورجیا
Tetnuldi یکی دیگر از charmer گرجستان است که در میان کوه‌های رشته‌کوه بزرگ کوهستانی قفقاز قرار گرفته‌است . بلندترین قله آن ، Adishi ، ساعت در at متر ( 15، 922 فوت ) ، و قطعا ً منظره‌ای برای چشمان زخمی است . این قله به عنوان دهمین قله برتر در قفقاز و همچنین کمک‌های مالی کاملا ً خیره‌کننده از همسایگان خود از جمله کوه Elbrus و شهر کوچک برنده شد . لایه‌های گرد و غبار برف تازه ، آن را به محل مناسبی برای بسیاری از پیست‌های اسکی جدید و تازه تبدیل کرده‌است .
چرا به آنجا می‌روی ؟ کسانی که اسکی را دوست دارند از دیدن انواع پیست‌های اسکی جدید که در اطراف Tetnuldi ظاهر می‌شوند و به آن دسترسی و لذت بیشتری به عنوان یک مقصد توریستی اعطا می‌کنند ، خوشحال خواهند شد . با این حال ، زمانی که به کمپ اصلی حمله می‌کنید ، اردو زدن تنها گزینه برای کسانی است که مایل به برگزاری قله هستند . و مراقب باشید چون آب و هوای بسیار یخی به سفر بسیار دشوار تری نسبت به کوه‌های دیگر در محدوده ارتفاع خود تبدیل می‌کند .

انتشار: 18 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 23

به "بالاترین قله ها در اروپا" امتیاز دهید

2 کاربر به "بالاترین قله ها در اروپا" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین قله ها در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید