رای سوپر جام جنجالی استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال استقلال به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر هفدهم قرار بود روز 29 تیرماه سالجاری برگزار گردد اما به دلیل حضور استقلال در اردوی خارج از کشور این دیدار در زمان تعیین گردیده برگزار نشد.

رای سوپر جام جنجالی استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به دنبال این اتفاق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برتری 3 بر صفر پرسپولیس داد اما استقلالی ها به این رای اعتراض کردند تا کار به کمیته استیناف کشیده گردد.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در شرح این رای گفت: از آنجائیکه قبل از مسابقات مهم، کمیسیون ورزشی شورای تامین استان یا شهرستانی که مسابقه در آن انجام خواهد شد تشکیل خواهد شد که مسابقه سوپر جام نیز از این امر مستثنی نبود. بر این اساس، کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران نیز با حضور مسئولین ذیربط و نمایندگان دو باشگاه در تاریخ 26 / 4 / 97 تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این نشست، نماینده تام الاختیار باشگاه استقلال با بیان اینکه تیم در خارج از کشور حضور دارد و با وصف کمبود بازیکن و آماده نبودن بازیکنان مراتب انصراف تیم را از انجام مسابقه اعلام که این موضوع طی نامه شماره 5269 مورخه 1 / 5 / 97 مدیر کل محترم امنیتی و انتظامی استانداری تهران به سازمان لیگ اعلام گردیده است.

صالحی اضافه کرد: با انصراف مذکور و لغو بازی، رای کمیته انضباطی دائر بر احراز تخلف باشگاه استقلال و اعلام نتیجه سه بر صفر به نفع تیم حریف صادر شد و با تجدیدنظرخواهی باشگاه استقلال در مهلت مقرر و ارسال پرونده به کمیته استیناف در نهایت این کمیته ضمن استماع اظهارات وکیل مدافع این باشکاه و از آنجائیکه طبق ماده 61 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه متخلف علاوه بر بازنده اعلام شدن محکوم به پرداخت حداقل پانصد میلیون ریال جریمه نیز میگردد و جمع تنبیهات قابلیت حذف نداشته ، علاوه بر اعلام نتیجه مذکور حکم بر محکومیت باشگاه به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه صادر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 43

به "رای سوپر جام جنجالی استقلال و پرسپولیس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای سوپر جام جنجالی استقلال و پرسپولیس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید