زیرساخت ها برای ایجاد نشاط اجتماعی جوانان در ورامین فراهم گردد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، عباسعلی سعیدیان صبح سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ورامین که با حضور اعضاء کارگروه ستاد ساماندهی امور جوانان در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد طی سخنانی گفت: مسائل مربوط به فعالیت جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این راستا ساماندهی حوزه جوانان نیازمند برنامه ریزی منسجم ،همه جانبه و فراگیر می باشد چرا که افراد نمی توانند به تنهایی در این امور تصمیم گیری نمایند.

زیرساخت ها برای ایجاد نشاط اجتماعی جوانان در ورامین فراهم گردد

سعیدیان اضافه کرد : انجام کارهای حوزه جوانان نباید تنها بر اساس توضیح وظایف سازمانی و برای برطرف تکلیف باشد بلکه باید با برنامه ریزی دقیق ، منسجم و به عنوان اولویت برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: همه شهروندان به خصوص جوانان ما احتیاجمند نشاط اجتماعی بیشتری هستند که دستگاه های متولی این امر باید زیر ساخت های مناسب را فراهم نمایند. سعیدیان با تأکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان بیان داشت: برنامه های انجام گردیده در زمینه اوقات فراغت باید در نوجوانی صورت گیرد و برای جوانان نیز باید غنی سازی اوقات با جدیت دنبال گردیده و برای آن برنامه ریزی هدفمندی صورت گیرد و آموزش و پرورش و اداره ارشاد باید فرهنگ سازی در زمینه اوقات فراغت را در دستور کار خود قرار دهند و مربیان و مشاوران رایگان را در اختیار جوانان قرار دهند تا جوانان داوطلبانه مراجعه و مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی با اشاره به لزوم پیوند دانشگاه و بازار کار گفت: یکی از مشکلات امروز جامعه ، وجود رشته های تحصیلی دانشگاهی است که جامعه احتیاج کمتری به آن دارند ، اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید با تفکر خلاق و تعامل با دانشگاه در زمینه احتیاجسنجی در زمینه تحصیلات دانشگاهی اقدام کند.

لازم به ذکر است که در خاتمه این جلسه اجرای طرح مشاوره رایگان روسای ادارات به تصویب رسید و مقرر شد تا روسای ادارات هر دو هفته، یک روز را برای ملاقات عمومی با جوانان و ارائه مشاوره شغلی و تحصیلی به آنان اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 26

به "زیرساخت ها برای ایجاد نشاط اجتماعی جوانان در ورامین فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت ها برای ایجاد نشاط اجتماعی جوانان در ورامین فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید