سانتیاگو سولاری: میزبانی از فینال لیبرتادورس باعث افتخار رئال مادرید است، ماجرای خط خوردن ایسکو تمام شد

به گزارش تیم علمی، سانتیاگو سولاری از برگزاری فینال جام لیبرتادورس در استادیوم تیمش خوشحال است.

سانتیاگو سولاری: میزبانی از فینال لیبرتادورس باعث افتخار رئال مادرید است، ماجرای خط خوردن ایسکو تمام شد

به گزارش خبرنگاران ، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا، میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از بازی برگشت فینال جام لیبرتادورس بین بوکاجونیورز و ریورپلاته را افتخارآمیز دانست.

سرمربی رئال مادرید گفت: از نظر من موضوع خط خوردن ایسکو از لیست بازیکنان بازی با رم تمام شده و من از شایعات شما اطلاع ندارم. فهرست نفرات تیم از 24 بازیکن حرفه ای تشکیل شده که همگی کوشش می نمایند. من کاری را انجام می دهم که فکر می کنم برای همه بهتر است. همه ما مهم هستیم چون رئال مادرید نامیده می شویم!

سولاری درباره بازی فینال جام لیبرتادورس در ورزشگاه خانگی رئال مادرید اضافه کرد: میزبانی از این دیدار، باعث افتخار رئال مادرید است و امیدوارم ورزشگاه تاریخی ما یاری کند تا این فینال سخت، خاتمه خوبی داشته باشد. البته باید این را یادآوری کنم که برگزاری بازی در فاصله ای دور از آرژانتین باعث شد قلب های زیادی بشکند.امیدوارم برنابئو باعث گردد این بازی یک فینال پاک و بی حاشیه باشد. اتفاقات اخیر و شورش های طرفداران، چهره فوتبال آرژانتین در جهان را زشت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 111

به "سانتیاگو سولاری: میزبانی از فینال لیبرتادورس باعث افتخار رئال مادرید است، ماجرای خط خوردن ایسکو تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتیاگو سولاری: میزبانی از فینال لیبرتادورس باعث افتخار رئال مادرید است، ماجرای خط خوردن ایسکو تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید