شفر ضریب ریسک استقلال مقابل السد را پایین می آورد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، استقلال از ساعت 20:30 امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر است و سرمربی آلمانی آبی پوشان هنوز ترکیب ثابت تیمش را به صورت رسمی معرفی نکرده است اما در این راستا گمانه زنی هایی وجود دارد.

شفر ضریب ریسک استقلال مقابل السد را پایین می آورد

بزرگترین سئوال در خصوص ترکیب ثابت آبی پوشان استفاده یا عدم استفاده از روزبه چشمی در خط دفاعی این تیم است. چشمی که در جریان یکی از تمرینات تیم ملی ایران در روسیه آسیب دید و بعد از آن در هیچ مسابقه ای حضور نیافت، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت امکان حضور در میدان را پیدا نموده است.

انتظار می رفت چشمی در بازی مقابل فولاد دقایقی به میدان برود تا با رسیدن به شرایط مسابقه، مقابل السد مورد استفاده قرار بگیرد که اینگونه نشد. همین موضوع باعث می گردد تا شانس مدافع ملی پوش آبی ها برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال کاهش یابد.

در حالی که شفر هنوز ترکیب آبی پوشان را اعلام ننموده، احتمال استفاده از چشمی در ترکیب ثابت این تیم کم است چرا که شفر می خواهد با کمترین ریسک ممکن تیمش را به میدان بفرستد. در صورت عدم حضور چشمی در ترکیب آبی پوشان، احتمال شکل گیری زوج قلب دفاعی با استفاده از پژمان منتظری و محمد دانشگر زیاد است.

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در استادیوم آزادی میزبان تیم فوتبال السد قطر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 32

به "شفر ضریب ریسک استقلال مقابل السد را پایین می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر ضریب ریسک استقلال مقابل السد را پایین می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید