علیرضا حیدری: اگر نیاز باشد، شاید من هم در انتخابات شرکت کنم، دیوار کشتی کوتاه شده، فدراسیون در برزخ است

به گزارش تیم علمی، علیرضا حیدری، دارنده 6 مدال کشتی آزاد دنیا و المپیک گفت: اداره فدراسیون با سرپرست باعث شده کشتی در برزخ باشد و این حالت اصلاً خوب نیست.

علیرضا حیدری: اگر نیاز باشد، شاید من هم در انتخابات شرکت کنم، دیوار کشتی کوتاه شده، فدراسیون در برزخ است

علیرضا حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه آیا امکان دارد او هم به انتخابات فدراسیون کشتی ورود کند، گفت: فعلاً که خبر خاصی نیست، باید ببینم معادلات به چه شکل خواهد شد. اگر نیاز باشد شاید من هم آمدم.

وی در خصوص فعالیت های انتخاباتی علیرضا دبیر نیز گفت: این حق اوست که بخواهد کاندیدا گردد، اگر هم بخواهد این مسئولیت را قبول کند، باید برود و برنامه ها و سیاست هایش را با هیئت های کشتی در میان بگذارد. آنها باید با برنامه های دبیر آشنا شوند.

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی فدراسیون کشتی برای این رشته مخرب خواهد بود، توضیح داد: من فکر می کنم این بلاتکلیفی خیلی جاها به کشتی لطمه می زند. حمید بنی تمیم سرپرست است و در خیلی موارد نمی تواند تصمیم گیری کند. اکنون کشتی در برزخ است و این مشکل ساز است، دو مربی را برای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی انتخاب نموده اند که معلوم نیست رئیس بعدی چه تصمیمی در خصوص آنها می گیرد، کشتی پهلوانی را ظاهراً از دست داده ایم، جام تختی از رنکینگ اتحادیه جهانی خارج شد و میزبانی جام جهانی را هم از دست دادیم.

حیدری اضافه نمود: البته من ایرادی به بنی تمیم نمی گیرم، اما کشتی باید معین تکلیف گردد. یک سری جابه جایی ها درست نیست. آدم احساس می نماید باید کسی مسئولیت فدراسیون را برعهده بگیرد که از حق کشتی دفاع کند. کسی که تمامیت کشتی را در نظر بگیرد. گاهی احساس می کنم دیوار کشتی کوتاه شده، درحالیکه کشتی آدم زیاد دارد ولی مشکل این است که آنها با هم متحد نیستند. اهالی کشتی باید به این نقطه نظر برسند که هرجا هم با هم اختلاف نظر دارند وقتی پای منافع کشتی به میان می آید، کنار هم قرار بگیرند، ولی انگار وقتی برای یک اهل کشتی اتفاق بدی پیش می آید یک عده خشنود می شوند، دود این اختلافات به چشم کشتی خواهد رفت. من از این ماجراها احساس خوبی ندارم و معتقدم هر جا با هم اختلاف داریم ولی در یک چیز که دفاع از کشتی است، باید هدف مشترکی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 145

به "علیرضا حیدری: اگر نیاز باشد، شاید من هم در انتخابات شرکت کنم، دیوار کشتی کوتاه شده، فدراسیون در برزخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا حیدری: اگر نیاز باشد، شاید من هم در انتخابات شرکت کنم، دیوار کشتی کوتاه شده، فدراسیون در برزخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید