فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند، اختلافی نداشتم

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که شما را می بینم. می دانم سئوال شما این است چرا بعد از قهرمانی دنیا به ایران نیامدم. امروز اینجا هستم تا سوالات شمارا هر سئوالی که باشد جواب دهم.

فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند، اختلافی نداشتم

قراردادم با فدراسیون والیبال پیوست داشت او در پاسخ به این سوال که در زمان ضیایی چه مسئله ای وجود داشت که ممکن بود قراردادش تمدید نگردد واینکه آیا الان با وجود سرپرست جدید فدراسیون، قراردادش تا المپیک 2020 تمدید شده است؟ گفت: من با افشین داوری سرپرست فدراسیون قرارداد را تمدید نکردم. همانطور که می دانید قرادادم با ضیایی پیوست داشت. در حقیقت الان داریم آن پیوست را قانونی می کنیم.

می توانستند قراردادم را فسخ نمایند سرمربی تیم ملی والیبال تاکید نمود: ضیایی اگر راضی نبود می توانست قرارداد من را فسخ کند. اولین سئوال من از داوری این بود که دوست دارید قراردادم را تمدید کنید؟ شخصا دوست ندارم جایی باشم که من را نخواهند. در پیوست قراردادم تبصره ای برای اجبار قبول من نداشتند. داوری گفت وقتی شما را دعوت به مذاکره کردیم یعنی علاقه مند به همکاری هستیم.

ضیایی مایل به همکاری نبود؟ کولاکوویچ در پاسخ به این سئوال که چرا ضیایی مایل به همکاری با شما نبود؟ گفت: باید از خود ضیایی بپرسید ولی فکر نکنم که ضیایی مایل به ادامه همکاری با من نبود.

سال سختی در پیش داریم سرمربی تیم ملی والیبال درباره برنامه هایش برای این تیم در سال پیش رو که سال سختی هم هست، گفت: بله سال سختی است. هدف ما این است در المپیک نتایج خوبی کسب کنیم. تقویم مسابقات پیچیده است و تیم ملی کار فشرده ای دارد. در مرحله مقدماتی المپیک با کوبا، مکزیک و روسیه بازی داریم. بعد هم مسابقات قهرمانی آسیاو جام جهانی در ژاپن.

به اندازه کافی زمان نداریم کولاکوویچ ادامه داد: اگر در مقدماتی المپیک پیروز نشویم باز در رقابت های انتخابی قاره ای هستیم. مسابقات مختلفی هست و به اندازه کافی زمان نداریم. 9 بازیکن ملی خارج از ایران بازی می نمایند و اگر آنها را به تیم ملی دعوت کنم تازه اوسط ماه می می توانند به تیم ملحق شوند. این شرایط برای بازی های محبت آمیز سخت است و زمان کافی نداریم. سعی می کنیم حداقل یک بازی محبت آمیز با تیمی قدرتمند داشته باشیم. مشکل دیگر حضور تیم جوانان در مسابقات است که در ماه جولای برگزار می گردد. همانطور که دیدید بیشتر سعی کردم از جوانان استفاده کنم ولی چون آنها در رقابت های جهانی هستند نمی توانم این کار را انجام بدهم.

بزرگترین مشکل من جوانان هستند وی توضیح داد: تیم الف بسیار مهم است ولی باید صندلی جوانان را نیز حفظ کنم. این بزرگترین مشکل من است. تقویم فشرده است. نمی توانم بگویم چه برنامه ریزی داریم. مهمترین هدفمان مقدماتی المپیک است.

اختلافی با دستیارانم نداشتم سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که ضیایی در روزهای پایانی گفت اختلافاتی بین ایگور و دستیارانش وجود داشته است، گفت: من هیچ مسئله ای با کادر فنی نداشتم. از روز اول تا آخر مثل یک تیم با هم کار کردیم. به همکاری با این کادر فنی افتخار می کنم. نمی دانم چه کسی می تواند این حرف را بزند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 138

به "فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند، اختلافی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون والیبال می توانست قراردادم را فسخ کند، اختلافی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید