فوتبال دنیا، در خواست منچستریونایتد از زین الدین زیدان برای رد پیشنهادهایش

به گزارش تیم علمی، فوتبال دنیا - باشگاه منچستریونایتد سرمربی سابق رئال مادرید را برای جانشینی ژوزه مورینیو در حالت آماده باش نگه داشته است.

فوتبال دنیا، در خواست منچستریونایتد از زین الدین زیدان برای رد پیشنهادهایش

به گزارش خبرنگاران، نشریه میرر نوشته که مدیران باشگاه منچستریونایتد انگلیس از زین الدین زیدان درخواست نموده اند که برای فکر کردن به پیشنهاداتی که دارد، فعلاً دست نگه دارد چرا که ممکن است آنها در آینده ای نزدیک ژوزه مورینیو را برکنار و این مرد فرانسوی را جانشین او نمایند.

گفته می شد که من یونایتد در صورت باخت در بازی خانگی شب گذشته (شنبه) مقابل نیوکاسل مورینیو را اخراج می نماید اما منچستریونایتد بازی خانگی 2 بر صفر باخته را با نتیجه 3 بر 2 برد و به این ترتیب به نظر می رسد که مورینیو فعلاً از خطر اخراج گریخته است با این حال ضمانتی نیست که این پیروزی به منزله بازگشت شیاطین سرخ به روزهای اوج باشد و به همین دلیل این باشگاه همچنان به جایگزینی مورینیو با زیدان فکر می نماید اما از طرفی قصد دارد به مورینیو هم فرصتی دیگر بدهد تا آغاز ضعیفش را جبران کند. بدین ترتیب منچستریونایتد از زیدان درخواست نموده که فعلاً به دیگر پیشنهادهای کاری اش توجه نکند. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 72

به "فوتبال دنیا، در خواست منچستریونایتد از زین الدین زیدان برای رد پیشنهادهایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، در خواست منچستریونایتد از زین الدین زیدان برای رد پیشنهادهایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید