مراتب ثبت دو اثر میراث طبیعی به استاندار اصفهان ابلاغ شد

به گزارش تیم علمی، در نامه هایی جداگانه از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مراتب ثبت ملی دو اثر طبیعی به استاندار اصفهان ابلاغ شد.

مراتب ثبت دو اثر میراث طبیعی به استاندار اصفهان ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، در نامه ای از سوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به رضایی استاندار اصفهان مراتب ثبت درخت چنار کهنسال مسجد جامع نطنز به او ابلاغ شد.

در متن یکی از نامه های علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به رضایی استاندار اصفهان آمده است:

در اجرای تبصره ماه 2 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی کشور مصوب دی ماه 1382 و آیین نامه اجرایی آن، مصوب چهارم مرداد 1384 به شماره 26975/ت 32925ه، هیئت محترم وزیران با موضوع ثبت میراث طبیعی ارزشمند کشور در فهرست میراث طبیعی ملی؛ درخت چنار کهنسال مسجد جامع نطنز واقع در استان اصفهان، شهر نطنز، خیابان مالک اشتر، جنب مسجد جامع که پس از تشریفات قانونی لازم به شماره 474 مورخ 97/6/14 در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسید، ابلاغ می گردد.

اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت این سازمان است و تدوین ظوابط حفاظتی و مشخص عرصه و حریم این اثر بر عهده این سازمان خواهد بود، هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر در اصالت اثر گردد، ممنوع است.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولین ذیربط استان ابلاغ و از نتیجه این سازمان را آگاه کنند.

همچنین در نامه ای جداگانه مراتب ثبت ملی درخت چنار کهنسال روستای طار به استاندار اصفهان ابلاغ شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 150

به "مراتب ثبت دو اثر میراث طبیعی به استاندار اصفهان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراتب ثبت دو اثر میراث طبیعی به استاندار اصفهان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید