میرحسینی: با 2 میلیارد نمی توان تیم خوبی را راهی لیگ والیبال کرد، کاملاً دوستانه از سرمربیگری خاتم کناره گیری کردم

به گزارش تیم علمی، میرحسینی، سرمربی پیشین تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به مسئولان تیم اعلام کردم با 2 میلیارد تومان نمی توان تیم خوبی راهی لیگ کرد و اگر تیم ضعیف هم بدهیم خودمان را زیر سوال برده ایم.

میرحسینی: با 2 میلیارد نمی توان تیم خوبی را راهی لیگ والیبال کرد، کاملاً دوستانه از سرمربیگری خاتم کناره گیری کردم

به گزارش خبرنگاران، تیم هایی که در لیگ های ورزشی به طور ناگهانی تغییر وضعیت می دهند، همیشه جای سوال برای طرفداران و کارشناسان به جا می گذارند و این سوالات معمولا به پاسخی ختم نمی گردد.

تیم والیبال خاتم اردکان با خلق شگفتی در لیگ 1396 به عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید و پس از انحلال تیم بانک سرمایه که با هزینه چند میلیاردی به 3 قهرمانی متوالی لیگ رسید به عنوان نماینده ایران در مسابقات باشگاه های آسیا شرکت و با لطف بازیکنان کمکی خود، قهرمان آسیا شد.

مسئولان خاتم ناگهان اعلام کردند که قصد ادامه تیمداری ندارند و در مسابقات باشگاه های دنیا هم شرکت نمی نمایند اما ناگهان با تغییر رویکرد 180 درجه ای، ستاره های چند صد میلیون تومانی جذب و برای حضور در مشابقات باشگاه های دنیای، اعلام آمادگی کردند. سرمربی جدیدی هم برای تیم منصوب شد.

عباسعلی میرحسینی، سرمربی پیشین خاتم اردکان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد قطع همکاری خود با این تیم گفت: به کار بردن کلمه قطع همکاری برای کاری که انجام دادم درست نیست چون من در جلسه ای کاملاً دوستانه از سرمربیگری تیم کناره گیری کردم.

او ادامه داد: مسئولان تیم به من اعلام کردند که قصد تیمداری ندارند و در باشگاه های دنیا هم شرکت نخواهند کرد. بعد از آن قرار شد که تیم را 2 میلیارد تومان ببندیم ولی میزان دستمزد من با سال قبل برابر است و زمان پرداخت آن هم اصلاً معین نیست. برای من پول مهم نبود چون خودم را مدیون والیبال یزد می دانم ولی سال قبل هم پیشنهادی 2 برابر پیشنهاد خاتم را رد نموده بودم.

میرحسینی توضیح داد: به مسئولان تیم اعلام کردم با 2 میلیارد تومان نمی توان تیم خوبی راهی لیگ کرد و اگر تیم ضعیف هم بدهیم خودمان را زیر سوال برده ایم. ما نایب قهرمان ایران و قهرمان آسیا شده ایم و باید در مسابقات قهرمانی دنیا به عنوان نماینده باشگاه های آسیا شرکت کنیم. با تیم معمولی در لیگ و در سطح دنیای نمی توان رقابت کرد چون مردم تحمل آن را ندارند. من در نهایت در محیطی دوستانه از سرمربیگری تیم کناره گیری کردم. مردم در سال 97 فقط انتظار قهرمانی از تیم خاتم دارند و با 2 میلیارد تومان نمی توان، توقع مردم را برآورده کرد.

سرمربی پیشین خاتم گفت: از اتفاقاتی که بعد از کناره گیری من از سرمربیگری رخ داد و اینکه چطور ناگهان این مبلغ پول به باشگاه تزریق شد و بازیکنان بزرگی جذب تیم شدند، خبری ندارم و نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. من در سال 95 از محل قرارداد بازیکنان 400 میلیون تومان برای باشگاه تخفیف گرفتم. سال گذشته هم با نصف مبلغ پیشنهادی یک تیم دیگر در خاتم ماندم ولی سال جاری با 2 میلیارد تومان واقعاً نمی گردد کاری کرد. در حال حاضر، برادر همسر من، سرمربی تیم است و من به عنوان مشاور در کنار او هستم. من به خاطر تیم خاتم، سکته کردم و حتی در بیمارستان بستری شدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 82

به "میرحسینی: با 2 میلیارد نمی توان تیم خوبی را راهی لیگ والیبال کرد، کاملاً دوستانه از سرمربیگری خاتم کناره گیری کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرحسینی: با 2 میلیارد نمی توان تیم خوبی را راهی لیگ والیبال کرد، کاملاً دوستانه از سرمربیگری خاتم کناره گیری کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید