همکاری علمی آلمان در زمینه علوم اعصاب

به گزارش تیم علمی، معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان با حضور در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن بازدید از این دانشکده در جریان توانمندی های علمی و تحقیقاتی این دانشگاه نهاده شد.

همکاری علمی آلمان در زمینه علوم اعصاب

به گزارش خبرنگاران، Susanne madders، معاون آموزش و پژوهش وزارت آموزش و تحقیقات کشور آلمان و رییس همکاری های آموزشی با کشورهای شرقی، روسیه و آسیای مرکزی در نشستی با معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رییس دانشکده پزشکی این دانشگاه زمینه های گسترش همکاری های میان این دانشگاه و کشور آلمان را مورد آنالیز قرار دادند.

دکتر اعتضاد رضوی در این نشست ضمن معرفی توانمندی های علمی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، صندلی این دانشگاه را در زمینه همکاری های بین المللی تشریح کرد.

یکی از محورهای این نشست ادامه روند همکاری ها در حوزه های آموزشی و پژوهشی علوم اعصاب بود که در حاشیه این نشست بازدیدی از دپارتمان علوم اعصاب دانشکده پزشکی به عمل آمد.

رییس همکاری های آموزشی با کشورهای شرقی، روسیه و آسیای مرکزی، ضمن تقدیر از صندلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در توانمندی های علمی و آموزشی اظهار کرد: وزارت آموزش و تحقیقات آلمان برای همکاری های آموزشی و پژوهشی در حوزه های مختلف آماده است.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فروردین ماه امسال در حوزه های علوم اعصاب و جراحی مغز و اعصاب با دانشگاه مونستر و انجمن جراحان اعصاب تفاهم نامه های مشترکی را منعقد نموده و در این جلسه پیرو آن فعالیت ها برنامه ریزی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 52

به "همکاری علمی آلمان در زمینه علوم اعصاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری علمی آلمان در زمینه علوم اعصاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید