پربازدیدهای علمی پزشکی؛ این نوشیدنی گوارا گلبول های قرمز خونتان را افزایش می دهد، هفته آینده؛ شروع ثبت نام آزمون سراسری 98، کپسول خوراکی انسولین به یاری دیابتی ها می آید، هفته نهم بارداری جنین در چه وضعیتی است؟

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگار ، اگر امروز پیروز به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

پربازدیدهای علمی پزشکی؛ این نوشیدنی گوارا گلبول های قرمز خونتان را افزایش می دهد، هفته آینده؛ شروع ثبت نام آزمون سراسری 98، کپسول خوراکی انسولین به یاری دیابتی ها می آید، هفته نهم بارداری جنین در چه وضعیتی است؟

درمان وسواس با شربت گل ساعتی/ این نوشیدنی گوارا گلبول های قرمز خونتان را افزایش می دهدیک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در درمان انواع وسواس فکری- عملی و برطرف پریشان خوابی موثر دانست.

کمبود این 5 ویتامین را جدی بگیرید+ اینفوگرافیکمبود ویتامین دی باعث بروز بیماری های قلبی و افسردگی و حتی سرطان می گردد.

هفته آینده؛ شروع ثبت نام آزمون سراسری 98مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 98 از 24 بهمن ماه شروع می گردد.

انقلاب بدون وابستگی به بلوک های شرق و غرب پیروز شد/ مدعی حرکت در مرز علم هستیم/ دانشگاه های نسل سوم را در کشور محقق کردیم

جهاد دانشگاهی با سابقه کاری حدود سه دهه در حوزه فناوری های پزشکی، مهندسی، کشاورزی و دیگر حوزه های علمی، فرهنگی و فناوری دستاوردهای متعددی داشته است.

سامانه ای که به حساب شما رسیدگی می نمایدیکی از استارت آپ ها پیروز به راه اندازی سامانه ای برای مدیریت یکپارچه سامانه اقتصادی فروشندگان شده است.

ال کارنیتین؛ از توهم لاغری تا مسائل تنفسیمتخصص علوم ورزشی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره مزایا و عوارض داروی ال کارنیتین و تاثیر آن بر سلامت بدن شرح داد.

تزریق انسولین را فراموش کنید، کپسول خوراکی انسولین به یاری دیابتی ها می آیدکارشناسان با الهام از نوعی لاک پشت، روش درمانی و کنترلی منحصربه فردی برای مقابله با درد ناشی از تزریق انسولین دربیماران دیابتی یافته اند.

گرسنه ماندن چه بر سرتان می آورد؟/ از این 3 ماده خون ساز غافل نشوید/ خودزنی کودک را با این راه حل طلایی کنترل کنید

کودک برای جلب توجه، رسیدن به خواسته اش و تسلیم کردن شما خودآزاری یا خودزنی می نماید.

پایان نام نهایی مریخ نورد فضایی اتحادیه اروپا انتخاب شدنام بانوی محقق شیمی که تحقیقاتی فراوان درباره اسرار DNA داشته است، برای مریخ نورد پیشرفته آژانس فضایی اتحادیه اروپا انتخاب شد.

هفته نهم بارداری جنین در چه وضعیتی است؟+ تصاویر و علائم باردرایدر هفته نهم با روند تشکیل اندام ها، جنین زیباتر شده و مادر علائمی متفاوت را تجربه می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 155

به "پربازدیدهای علمی پزشکی؛ این نوشیدنی گوارا گلبول های قرمز خونتان را افزایش می دهد، هفته آینده؛ شروع ثبت نام آزمون سراسری 98، کپسول خوراکی انسولین به یاری دیابتی ها می آید، هفته نهم بارداری جنین در چه وضعیتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدیدهای علمی پزشکی؛ این نوشیدنی گوارا گلبول های قرمز خونتان را افزایش می دهد، هفته آینده؛ شروع ثبت نام آزمون سراسری 98، کپسول خوراکی انسولین به یاری دیابتی ها می آید، هفته نهم بارداری جنین در چه وضعیتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید