گوگل تمام محصولات خود را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف می فروشد

به گزارش تیم علمی، با نزدیک شدن به روز شکرگزاری در تقویم میلادی و روز بلک فرایدی، گوگل تمام محصولات فروشگاه خود از جمله گوشی های پیکسل جدید و لپ تاپ پیکسل بوک را با تخفیف به فروش می رساند. به صورت خلاصه، عبارت Black Friday یا جمعه سیاه به یک روز پس از روز شکرگزاری در کشور آمریکا گفته می گردد و مردم در چنین ایامی، به فروشگاه ها برای خرید اجناس با تخفیف، هجوم می برند.

گوگل تمام محصولات خود را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف می فروشد

در این بین شرکت های مختلف محصولات خود را با تخفیف های زیاد عرضه می نمایند و فرقی ندارد در مورد یک گوشی صحبت می کنیم یا لوازم خانگی و دیگر ملزومات زندگی. شرکت گوگل نیز سال جاری تمام محصولات سخت افزاری فروشگاه خودرا با تخفیف های زیاد عرضه می نماید. جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گوشی پیکسل 3 با 150 دلار تخفیف، با قیمت پایه 649 دلار به فروش می رسد. گوشی پیکسل 3 اکس ال نیز با 200 دلار تخفیف، با قیمت پایه 699 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی ها علاوه بر برخورداری از آخرین نسخه از اندروید یعنی اندروید پای، به سخت افزار بسیار خوبی هم مجهز هستند. پردازنده اسنپدراگن 845 در کنار چهار گیگابایت حافظه رم و همچنین 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات سخت افزاری این گوشی ها را تشکیل می دهند.

جدا از گوشی ها، دیگر محصولات گوگل که عموما به گوگل اسیستنت هم مربوط می شوند، شامل تخفیف شده اند. برای مثال Google Home Hub با 50 دلار تخفیف، با قیمت 99 دلار به فروش می رسد. بلندگوی هوشمند Google Home و Google Home Max نیز 50 دلار تخفیف خورده اند و به ترتیب با قیمت 79 و 349 دلار به فروش می رسند. در نهایت بلندگوی هوشمند کوچک Google Home Mini نیز با 24 دلار تخفیف، با قیمت فوق العاده 25 دلار به فروش می رسد.

دانگل های کروم کست و کروم کست اولترا نیز به ترتیب 10 و 20 دلار تخفیف خورده اند و در روز جمعه سیاه با قیمت 25 و 49 دلار عرضه خواهند شد. جدا از این ها، هدفون بلوتوث گوگل که با نام Google Pixel Buds شناخته می گردد نیز 50 دلار تخفیف خورده و با قیمت 109 دلار به فروش می رسد. لپ تاپ پیکسل بوک نیز با 300 دلار تخفیف، با قیمت 699 دلار به فروش می رسد که به نظر پرتخفیف ترین کالای فروشگاه گوگل خواهد بود.

این تخفیف ها و به طور کل روز جمعه سیاه، دو روز دیگر و در تاریخ 1 آذر ماه برقرار خواهد بود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 106

Warning: Undefined variable $comment_review in /var/www/vhosts/sctm.ir/httpdocs/system/library/view/class-comment.php on line 220

به "گوگل تمام محصولات خود را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تمام محصولات خود را به مناسبت بلک فرایدی با تخفیف می فروشد"

1 دیدگاه

مجتبی شهرسلیمانی 2 بهمن 1401

عالی

پاسخ به مجتبی شهرسلیمانی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید