اخلاقی: کشتی های قهرمانی آسیا در دو سال گذشته را بررسی نموده ایم، از قهرمانی اروپا هم غافل نیستیم

به گزارش تیم علمی، مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: فیلم کشتی های قهرمانی آسیا در سال های 2018 و 2019 را با ملی پوشان دیده ایم و شناخت نسبتا خوبی از حریفان آسیایی داریم.

اخلاقی: کشتی های قهرمانی آسیا در دو سال گذشته را بررسی نموده ایم، از قهرمانی اروپا هم غافل نیستیم

از سفر با هزینه سفر به سریلانکا در سال 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

حبیب الله اخلاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی فرنگی چند روز پیش از اعزام به دهلی گفت: تمرینات مان به روزی یک جلسه رسیده و سبک شده تا بچه ها به فرم مطلوب بازگردند. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و فیلم کشتی های قهرمانی آسیا در سال های 2018 و 2019 را با ملی پوشان دیده ایم و شناخت نسبتا خوبی از حریفان آسیایی داریم. مبارزه ها را بررسی نموده و راهکارهای مورد نظر را در تمرینات پیاده نموده ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امتیاز این رقابت هم در کار موثر است، باید حضور خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم. ضمن اینکه باید حواس مان به مسابقات قهرمانی اروپا هم باشد و کشتی های آنجا را هم رصد می کنیم.

مربی تیم ملی فرنگی با تاکید بر اینکه خیلی از نفرات برتر مسابقات قهرمانی اروپا در مسابقات یک سال اخیر به فرنگی کاران ایران باخته اند، توضیح داد: نتایج را که می بینیم، خشنود می شویم. خیلی از نفراتی که سال جاری در مسابقات قهرمانی اروپا درخشش داشته اند، به کشتی گیران ما در مسابقات مختلف باخته اند و این نشان می دهد که چقدر تیم خوبی داریم و بچه های ما چقدر پیروز بوده اند. شرایط ما خوب است. مثلا کشتی گیر بلاروسی قبلا به دلخانی ما باخته، رضا گرایی حریف آذربایجانی اش را شکست داده و نازاریان که طلای اروپا را گرفته، نتیجه اش در نوجوانان مقابل کشتی گیر ما 10 بر صفر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 752

به "اخلاقی: کشتی های قهرمانی آسیا در دو سال گذشته را بررسی نموده ایم، از قهرمانی اروپا هم غافل نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخلاقی: کشتی های قهرمانی آسیا در دو سال گذشته را بررسی نموده ایم، از قهرمانی اروپا هم غافل نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید