انتقاد سرمربی کرواسی از سیستم بازی ایتالیا و یک مشت آشوبگر!

به گزارش تیم علمی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال کرواسی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در خانه آتزوری مطرح نمود انتظار نداشته ایتالیا تا این حد دفاعی بازی کند.

انتقاد سرمربی کرواسی از سیستم بازی ایتالیا و یک مشت آشوبگر!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ایتالیا و کرواسی شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب رقابت های مرحله انتخابی یورو 2016 به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند. ایتالیا در این دیدار با گل دقیقه 11 آنتونیو کاندروا از میهمانش پیش افتاد ولی کرواسی چهار دقیقه بعد توسط ایوان پریسیچ نتیجه را به تساوی کشاند. همین گل باعث شد تماشاگران کرواسی اقدام به پرتاب موشک های دستی و آتش زا به داخل زمین نمایند و بازی به مدت 5 دقیقه تعطیل گردد تا شرایط برای ادامه بازی مهیا گردد. در اواخر بازی هم چنین صحنه ای تکرار شد.

نیکو کواچ پس از این بازی به شبکه تلویزیونی HTV گفت: واقعاً شرمسار هستم و بابت اتفاقاتی که در این بازی افتاد از ایتالیایی ها عذرخواهی می کنم. کروات ها اینچنین مردمی نیستند و به خاطر یک مشت آشوبگر در حال از دست دادن شهرتمان هستیم. اگر کسی به چیزی اعتراض دارد جاهایی برای این کار وجود دارد ولی استادیوم جای این کارها نیست. استادیوم جایی است که خانواده ها با فرزندان خود در آن حضور پیدا می نمایند و باید از آسیب رسیدن به آنها بترسیم.

وی اضافه نمود: در طول 90 دقیقه تاکتیک های خودمان را بر ایتالیا دیکته کردیم و تنها پس از تعطیلی موقت مسابقه برای دومین بار کمی بازی از کنترلمان خارج شد. از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت دارم چون کرواسی نسبت به ایتالیا به پیروزی نزدیکتر بود. ایتالیا مثل همواره در کارهای دفاعی عالی بود ولی انتظار نداشتم که آنها تا این حد در سن سیرو دفاعی بازی نمایند. خیلی بد شد که نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی 43 ساله کرواسی توضیح داد: روی خط دفاعی ایتالیا که در پاس دادن توپ خیلی خوب نبودند فشار آوردیم تا قطع ارتباط کنیم. از این راه بود که به گل رسیدیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم. پریسیچ فوق العاده بود ولی باید بگویم که همه بازیکنان ما در این بازی خوب بودند. با توجه به اینکه کونته از مهاجمان خطرناکی نظیر استفان الشعراوی و گرازیانو پله استفاده می کرد نمی خواستیم خیلی زود در فکر پیروزی بر ایتالیا باشیم.

کواچ در خاتمه در مورد وضعیت هافبک رئالی خود گفت: لوکا مودریچ از ناحیه عضلات ران پا احساس درد می نماید و در شهر مادرید مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. دوشنبه یا سه شنبه تعیین خواهد شد که مشکل او دقیقاً چیست.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 527

به "انتقاد سرمربی کرواسی از سیستم بازی ایتالیا و یک مشت آشوبگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرمربی کرواسی از سیستم بازی ایتالیا و یک مشت آشوبگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید