اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

به گزارش تیم علمی، یکی از کانال های یوتیوب به نام Jimmy is Pro اخیرا اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا فاش کرده و حالا ویدیو کوتاهی از این گوشی منتشر کرده که به برخی از ویژگی های گوشی موردنظر اشاره می شود.

اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

طبق این ویدیو، موقعیت اسپیکر و قلم S Pen گلکسی نوت 20 اولترا تغییر کرده است. در نسل قبلی، هر دو در سمت راست بخش پایینی بدنه قرار داشتند ولی حالا این دو بخش به سمت چپ منتقل شده اند. از دیگر ویژگی ها می توانیم به افزایش برجستگی ماژول دوربین اشاره کنیم که ظاهرا برجستگی این دوربین بیشتر از گلکسی اس 20 اولترا محسوب می شود.

همچنین همانطور که انتظار داشتیم این گوشی از رابط کاربری One UI 2.5 بهره می برد. یکی از قابلیت های جدید قلم این گوشی، کارکرد مشابه یک پرزنتر است که مثلا می توان هنگام نمایش اسلایدهای مختلف برای ارائه توضیحات از این قابلیت استفاده کرد. البته احتمالا این مشخصه در حد یک ویژگی صرفا پر زرق وبرق باقی می ماند و به نظر نمی رسد مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.

طبق اعلام سامسونگ، گوشی های گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 آگوست (15 مرداد) رسما معرفی می شوند و بدون شک تا آن زمان جزییات بسیار بیشتری از این گوشی ها فاش خواهد شد. در هر صورت، با توجه به این ویدیو و تصاویر منتشر شده، در مورد طراحی و امکانات گلکسی نوت 20 اولترا چه فکر می کنید؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1162

به "اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید