باشگاه سایپا نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت باشگاه سایپا، کاپیتان تیم والیبال بانوان سایپا گفت: باشگاه سایپا جزو معدود باشگاه هایی است که به ورزش بانوان تا این حد اهمیت می دهد. تمام امکانات و تجهیزات موردنیاز یک تیم حرفه ای را کاملاً در اختیار ما قرار داده است که از این بابت باید از کادر مدیریتی این باشگاه و در رأس آن از گروه خودروسازی سایپا کمال تشکر را داشته باشم.

باشگاه سایپا نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد

وی اضافه نمود: سال گذشته در شرایطی تیم سایپا عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر بانوان را تصاحب کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا رقابت های پلی آف برگزار نشد. همین مسأله باعث شده که بعضی تیم ها ادعا نمایند در صورت برگزاری پلی آف می توانستند حریف تیم سایپا باشند و به قهرمانی دست یابند. گرچه به ضرس قاطع می گویم با پلی آف هم سایپا قهرمان بود؛ اما همین صحبت ها از جانب بعضی تیم ها بیش از گذشته به بازیکنان سایپا انگیزه داده که سال جاری به خوبی از عنوان قهرمانی خود دفاع نموده و از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف دریغ ننمایند.

کاپیتان تیم والیبال بانوان سایپا اضافه نمود: سایپا سال جاری با ترکیبی از بازیکنان توانمند سال گذشته و چند مهرهٔ تازه نفس و توانمند به میدان خواهد رفت وبا برگزاری هرچه منسجم تر تمرینات آماده سازی، پیش از آغاز رقابت های لیگ به تمامی نقاط ضعف و قوت خود پی خواهد برد تا با آمادگی کامل مقابل حریفان خود صف آرایی کند.

علیخانی درخصوص امکانات در اختیار تیم والیبال بانوان سایپا توضیح داد: صراحتاً می گویم که کمتر باشگاهی این قدر به ورزشکاران بانوی خود توجه می نماید. بازیکنان سایپا به صورت کامل از سالن بدن سازی مجهز به بهترین و بروزترین دستگاه های بدن سازی بهره می برند و در سالنی تمرین می نمایند که از بهترین سالن های حال حاضر والیبال تهران است و تمام پروتکل های بهداشتی به بهترین شکل در آن اجرا می گردد که خوشبختانه ماحصل این کوشش باشگاهی این است که تا به امروز هیچ مورد مشکوک به کرونا در تیم وجود نداشته و انشالله بازیکنان این باشگاه بدون مشکل وباسلامت کامل لیگ برتر را پشت سر خواهند گذاشت.

کاپیتان تیم والیبال بانوان سایپا ضمن آرزوی سلامت برای تمام هم میهنان عزیز به پیغام خود برای بانوان ایرانی اشاره و اعلام نمود: در تمام جهان تفاوت هایی میان امکانات و شرایط بانوان و آقایان وجود دارد و این تفاوت ممکن است؛ با توجه به شرایط جغرافیایی کم و زیاد گردد؛ اما به اعتقاد من این هرگز مهم نیست و در صورتی که بانوان سرزمینم برای رسیدن به هدف دست از کوشش برندارند قطعاً به موفقیت دست خواهند یافت. در این راستا فرقی ندارد که هدف شما ورزشی باشد یا خیر، بی تردید با کوشش و ممارست برای کسب اهداف خود بجنگید و مطمئن باشید که به نتایج آن دست خواهید یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1296

به "باشگاه سایپا نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه سایپا نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید