حریق گسترده در انبار لاستیک ضایعاتی رباط کریم ، درخواست یاری از آتش نشان های شهرهای مجاور

به گزارش تیم علمی، رئیس آتش نشانی رباط کریم از آتش سوزی بسیار گسترده در انبار دپو لاستیک های ضایعات در مجاورت شهرک اشکانیه رباط کریم اطلاع داد و گفت: اطفای حریق با آتش و دود غلیظ همراه است.

حریق گسترده در انبار لاستیک ضایعاتی رباط کریم ، درخواست یاری از آتش نشان های شهرهای مجاور

به گزارش خبرنگاران، حمید رزاقی با اشاره به آتش سوزی انبار لاستیک گفت: ظهر امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهر رباط کریم مبنی بر حریق یک انبار ضایعات لاستیک در مجاورت شهرک اشکانیه رباط کریم از ایستگاه های مختلف عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: متأسفانه به علت اشتعال زا بودن لاستیک های دپو شده حجم آتش بسیار گسترده است و اطفا حریق با آتش و دود غلیظ همراه است و این کمی کار را سخت تر می نماید.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط کریم در ادامه گفت: تمام ایستگاه های آتش نشانی شهرستان رباط کریم به محل حادثه اعزام شده اند و درگیر خاموش کردن آتش هستند.

او توضیح داد: خوشبختانه در جریان این حریق گسترده کسی مصدوم نشده اما به علت وسعت زیاد حریق شاید چند ساعاتی برای مهار آن موقع احتیاج باشد.

رزاقی در انتها اعلام کرد: به علت حجم وسیعی از آتش و دود از آتش نشانی های شهرهای اطراف درخواست یاری می گردد تا هرچه زودتر این آتش سوزی مهیب مهار و اطفاء حریق انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2313

به "حریق گسترده در انبار لاستیک ضایعاتی رباط کریم ، درخواست یاری از آتش نشان های شهرهای مجاور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق گسترده در انبار لاستیک ضایعاتی رباط کریم ، درخواست یاری از آتش نشان های شهرهای مجاور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید