سکوت تیم ملی به خاطر پاداش ها نیست ، منتظر مصاحبه کی روش بمانید

به گزارش تیم علمی، ظاهرا تا وقتی استاد کی روش مصاحبه نکند نمی توانیم به این فکر کنیم که حق با تیم ملی بوده است چرا که دلیل این تصمیم را نمی دانیم.

سکوت تیم ملی به خاطر پاداش ها نیست ، منتظر مصاحبه کی روش بمانید

به گزارش خبرنگاران ،ماجرای سکوت حاشیه ساز بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در بازی با ترینیداد هم ادامه پیدا کرد و هیچ یکی از اعضای تیم ملی مصاحبه ای با رسانه ها نداشتند.

امیرحسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی در این باره گفت:تمرینات تیم ملی همواره برای حضور رسانه ها باز بوده و هیچ وقت ما در تیم ملی را بر روی مردم و رسانه ها نبسته ایم.اما بازیکنان و مربیان تیم ملی در یک تصمیم جمعی اعلام کردند در این اردو مصاحبه ای انجام نمی دهند وعلت صحبت نکردن و سکوت آنها هم این است که نمی خواهند حاشیه ای برای تیم ملی ایجاد گردد و امیدوارند مسائل حل گردد،اما مصاحبه نکردن ملی پوشان هیچ ربطی به پرداخت پاداش ملی پوشان در جام جهانی ندارد.قرار است کی روش در آینده ای نزدیک خودش در این مورد با رسانه ها صحبت کند و در آن موقع تعیین می گردد که حق با تیم ملی بوده است. حسینی از رسانه ها و مردم خواسته به این تصمیمی احترام بگذارند اما ظاهرا تا وقتی استاد کی روش مصاحبه نکند نمی توانیم به این فکر کنیم که حق با تیم ملی بوده است چرا که دلیل این تصمیم را نمی دانیم.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 103

به "سکوت تیم ملی به خاطر پاداش ها نیست ، منتظر مصاحبه کی روش بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت تیم ملی به خاطر پاداش ها نیست ، منتظر مصاحبه کی روش بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید