عملکرد درخشان پرسپولیس در آسیا؛ صدرنشینی مقتدرانه نماینده ایران

به گزارش تیم علمی، خبرگزاری خبرنگاران- پیروزی 4 گله پرسپولیس مقابل گوا، پرسپولیس ایران را در موقعیت ممتاز قرار داد.

عملکرد درخشان پرسپولیس در آسیا؛ صدرنشینی مقتدرانه نماینده ایران

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس با 12 امتیاز از 4 بازی اولین تیم صعود نماینده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست. پرسپولیس که پیش از این هر سه بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا را برده بود، امشب با پیروزی مقابل گوا، صاحب رکورد جالب 12 امتیاز از 4 بازی و کسب 100 درصد امتیاز شد. پرسپولیس که با همین 12 امتیاز هم صعود خود به مرحله بعدی را قطعی نموده، برای تضمین صدرنشینی اش تنها یک امتیاز از بازی بعدی اش مقابل الوحده امارات می خواهد.

در این گروه، پرسپولیس با 12 امتیاز صدرنشین است، الوحده امارات با 7 امتیاز در رده دوم واقع شده است و گوا و الریان هم با 2 و یک امتیاز سوم و چهارم هستند. پرسپولیس در بازی آینده به مصاف الوحده امارات می رود و کسب تنها یک امتیاز، سرخپوشان را صاحب 13 امتیاز خواهد نمود و دیگر امکان ندارد الوحده که در صورت مساوی با پرسپولیس 8 امتیازی می گردد، تحت هیچ شرایطی جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

الوحده حتی اگر مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد هم صدرنشینی اش در گروه قطعی نیست و امتیاز دو تیم 12 به 10 می گردد و پیروزی روز آخر پرسپولیس مقابل الریان می تواند نماینده ایران را بدون هیچ اما و اگری به عنوان تیم اول به مرحله بعد بفرستد. روی کاغذ گوا 2 امتیازی هم هنوز برای صعود شانس دارد. گوا برای صعود باید 6 امتیاز از الریان و الوحده بگیرد و امیدوار باشد پرسپولیس هم الوحده را ببرد تا تیم اماراتی در عدد 7 بماند و آن وقت گوا این شانس را داشته باشد که در گروه های دیگر، دو تیم دوم کمتر از 8 امتیاز جمع نمایند و این تیم، سومین تیم دوم برتر گروه ها از لحاظ جمع آوری امتیاز گردد.

صد البته چنین احتمالی بسیار ضعیف است و احتمالا تیم های دومی به مرحله بعد می رسند که دست کم 10 امتیاز اندوخته باشند. 12 امتیاز هم برای صعود به عنوان تیم دوم گروه 100 درصد کافی و حتی اضافی است. به هرحال پرسپولیس که تا این جا شاگرد اول لیگ قهرمانان بوده، برای تضمین صدرنشینی خود به تنها یک امتیاز از بازی رو در رو با الوحده احتیاج دارد. در بازی رفت، پرسپولیس با تک گل سیدجلال حسینی الوحده امارات را شکست داد.

پرسپولیس ایران و گوای هند در دور چهارم رقابت های مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که این بازی با رجحان 4 بر 0 پرسپولیس به سرانجام رسید. الوحده امارات نیز پیروز شد با نتیجه 1 بر 0 الریان را شکست دهد. پرسپولیس با این پیروزی 12 امتیازی شد. الوحده امارات 7 امتیازی شد و گوا 2 امتیازی ماند و الریان نیز با 1 امتیاز از دور رقابت ها حذف شد.

مهاجم پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. پرسپولیس ایران و گوای هند در چهارمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E به مصاف هم رفتند که این بازی با رجحان 4 بر 0 پرسپولیس به سرانجام رسید. شهریار مغانلو که گل اول پرسپولیس را به ثمر رسانده بود، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

مغانلو یک پاس گل هم به عیسی آل کثیر داد تا کارشناسان را مجاب کند جایزه بهترین بازیکن زمین را به او بدهند. برای پرسپولیس امشب در تقابل با گوا، شهریار مغانلو، مهدی ترابی (پنالتی) عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا گلزنی کردند. سرخپوشان با این پیروزی 12 امتیازی شدند و با 100 درصد امتیازات قاطعانه صدرنشین هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1739

به "عملکرد درخشان پرسپولیس در آسیا؛ صدرنشینی مقتدرانه نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد درخشان پرسپولیس در آسیا؛ صدرنشینی مقتدرانه نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید