(عکس) اتفاق عجیب و باورنکردنی در مشهد

به گزارش تیم علمی، ورود دو تیم شهر خودرو و سایپا به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد حدود ساعت 13:30 بود که به علت بدهی باشگاه شهر خودرو به این ورزشگاه، با مشکل روبرو شد.

(عکس) اتفاق عجیب و باورنکردنی در مشهد

موضوع از این قرار بود که باشگاه شهر خودرو مدتی است پول اجاره ورزشگاه امام رضا (ع) را پرداخت ننموده و این مسئله حتی در جلسه هماهنگی پیش از بازی که روز گذشته، به مدیران شهر خودرو اعلام شد. مسئولان ورزشگاه صراحتاً اعلام نموده بودند در صورتی که باشگاه شهر خودرو بدهی خود را تسویه نکند، از ورود دو تیم به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.

امروز و با ورود اتوبوس دو تیم به ورزشگاه، این تهدید عملی شد که البته ورود تیم سایپا پس از حدود 8 دقیقه انجام شد، اما مشکل اصلی ورود تیم شهر خودرو بود. اتوبوس تیم شهر خودرو حدود 25 دقیقه برای ورود به ورزشگاه معطل شد که این مسئله با عصبانیت شدید سیدمهدی رحمتی روبرو شد.

این تمام ماجرا نبود و بعضی از طلبکاران شهر خودرو که به نظر می رسد با هلدینگ فرهاد حمیداوی طرف حساب هستند، با به دست داشتن بنرهایی مقابل هتل تیم شهر خودرو نیز حاضر شده بودند.

به گزارش تسنیم، ملاقات دو تیم شهر خودرو مشهد و سایپا از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 14:45 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1475

به "(عکس) اتفاق عجیب و باورنکردنی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) اتفاق عجیب و باورنکردنی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید