فعالیت های دستگاه های اجرایی در بستر دولت الکترونیک توسعه یابد

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، فریدون همتی ظهر پنجشنبه در پنجمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت های دستگاه های اجرایی باید در بستر دولت الکترونیک انجام شود، عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک به سرعت می تواند دغدغه ها را کاهش دهد.

فعالیت های دستگاه های اجرایی در بستر دولت الکترونیک توسعه یابد

وی ادامه داد: تا جایی که ممکن است دستگاه ها باید تصدی گری را کاهش داده و امور را به مردم واگذار کنند.

استاندار هرمزگان خواستار توجه جدی به میز خدمت در دستگاه های اجرایی شد و افزود: فعالیت های میز خدمت باید روز به روز رشد یابد و کار مردم به سهل ترین شکل ممکن در میز خدمت انجام شود.

همتی با بیان اینکه در زمینه رعایت حقوق شهروندی باید به یک باور جدی برسیم، تصریح کرد: ما مسئولان هرچه قدر تحت نظارت افکار عمومی و رسانه ها باشیم خود را اصلاح خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید از فرصت خدمت در راستای داشتن جامعه ای شاداب و با نشاط استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی از جمله با تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به دغدغه های مردم از سوی دستگاه ها و سازمان ها و تنظیم عالمانه و آگاهانه امور، موجب نشاط مردم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: در کنار فعالیت های مختلف، رعایت حقوق شهروندی به عنوان حق مسلم مردم باید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گرفته و روزانه مورد کنترل و رصد قرار گیرد.

همتی با تاکید بر اینکه مسئولین باید به حقوق مردم آگاه باشند، بیان داشت: دستگاه های اجرایی باید حقوق شهروندی را ممتاز بشمارند و مسئولان باید بدانند که چگونه حقوق مردم اجرا می شود.

وی گفت: آشنایی شهروندان با حقوق خود موجب می شود مسئولان موظف به پاسخگویی باشند و مسئولان باید پایبند به حقوق شهروندی باشند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: اگر رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد موجب رضایتمندی مردم خواهد شد و در صورت ایجاد رضایت عمومی، امنیت عمومی نیز ایجاد می شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 8

به "فعالیت های دستگاه های اجرایی در بستر دولت الکترونیک توسعه یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های دستگاه های اجرایی در بستر دولت الکترونیک توسعه یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید