معرفی هتل کورس در مالزی

به گزارش تیم علمی، هتل کروس در مالزی

خیلی از مسافران در سفر به کوالالامپور مالزی منطقه شلوغ و پرهیاهوی مثلث طلایی را برای اقامت انتخاب می نمایند تا هم به مراکز خرید نزدیک باشند و هم شب هایی پرانرژی و سرزنده را تجربه کنید و به بسیاری از رستوران ها، تفریحات و جاذبه ها نزدیک باشند. این منطقه چندین هتل دارد که یکی از آن ها هتل کروس است که در این پست درباره این هتل صحبت می کنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی هتل کورس در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

هتل 4 ستاره کورس (Corus) با بودن در منطقه مثلث طلایی موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و به بیشتر جاههای مهم شهر نزدیک است. به محض ورود به هتل به کارکنانی مودب ومهربان برمی خورید که به زبان های انگلیسی، مالایی و چینی مسلطند و تمام سعی خود را می نمایند چک این شما را زودتر انجام دهند تا به اتاقتان بروید. اتاق ها با این که شاید کمی قدیمی به نظر برسند اما تمیز، راحت و به اندازه کافی بزرگ هستند و امکاناتی مثل سیستم تهویه، مینی بار، چای| قهوه ساز، حمام با وان و … دارند. از آنجایی که هتل در مرکز شهر واقع شده است اتاق های رو به خیابان اصلی کمی پرسرو صدا هستند.

یکی از مزیت های این هتل وجود 5 رستوران است که می توانید در آن ها غذاهای متنوعی را امتحان کنید. در رستوران دوندانگ سایانگ غذاهای محلی و اروپایی سرومی گردد و اگر به غذاهای شرق آسیا علاقه داشته باشید می توانید به رستوران مینگ پالاس بروید و غذاهای چینی بخورید و یا غذاهای ژاپنی رستوران کومورا را امتحان کنید.

از امکانات تفریحی هتل استخر و باشگاه است. برای انجام تمرینات ورزشی روزانه می توانید به باشگاه بروید و از وسایل متنوع و مناسب آن بهره ببرید. یک استخر نه چندان بزرگ در حیاط هتل وجود دارد که در آنجا می توانید در آبی تمیز شنا کنید.

امکان استفاده از وای فای رایگان فقط در لابی هتل فراهم است، در هنگام غذا که بیشتر مسافران در رستوران هستند معمولا لابی خلوت می گردد می توانید به راحتی در آنجا بنشینید و از اینترنت بهره ببرید. اینجا هتلی مناسب برای خرید است و مراکز خرید زیادی در نزدیکی هتل وجود دارد. هتل به مترو نزدیک است پس از بابت رفت و آمد به دیگر نقاط کوالالامپور مسئله ای نخواهید داشت. برای رفتن به محله چینی ها و منطقه تفریحی وخرید بوکیت بینتانگ می توانید از خدمات ترانسفر رایگان هتل بهره ببرید. برج های دوقلوی پتروناس و مرکز شهر کوالالامپور در فاصله 5 دقیقه ای هتل هستند.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور 45 کیلومتر است و هتل با دریافت هزینه امکان ترانسفر به فرودگاه را برایتان فراهم می نماید. از دیگر امکانات هتل می توان به لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، تبدیل ارز، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، فکس و کپی اشاره نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 376

به "معرفی هتل کورس در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کورس در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید