تور ارزان یونان: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پارک در آتن

به گزارش تیم علمی، هتل رادیسون بلو پارک آتن | Radisson Blu Park Hotel, Athens

هتل 5 ستاره رادیسون بلو آتن در روبروی پارک پدیون آرئوس شهر آتن قرار گرفته است. هتل رادیسون بلو پارک آتن Radisson Blu Park Hotel, Athens تا موزه باستان شناسی آتن 400 متر فاصله دارد و با 5 دقیقه پیاده روی از آنجا به ایستگاه مترو ویکتوریا می رسید. در متن زیر خصوصیاتی چون خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا جاذبه های گردشگری آتن را بیان خواهیم کرد. بنابراین ما را در مجله خبرنگاران دنبال کنید تا خصوصیات هتل رادیسون بلو پارک آتن را مرور کنیم.

تور ارزان یونان: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پارک در آتن

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

خدمات رفاهی هتل رادیسون بلو پارک آتن

سال ساخت هتل به 1976 بر می گردد. کارکنان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما هستند و امکاناتی همانند انبار چمدان، تبدیل ارز، امکانات سفر و تور و تحویل سریع و بدون معطلی اتاق را در اختیارتان قرار می دهد. برای خانواده های مهمان، خدمات مراقبت و نگهداری از کودک و نوزاد فراهم بوده و اتاق های خانوادگی اقامت بهتری را بوجود می آورد. می توانید در فضای هتل سری به گالری های موقتی بزنید. امکانات اتوکشی و خشکشویی هزینه جداگانه دارد. مرکز تجاری شبانه روزی، فضای کنفرانسی به متراژ 550 متر مربع و 3 اتاق دیدار با تجهیزاتی همانند بطری های آب معدنی، لوازم ضروری روی میزهای کنفرانس و فکس و فتوکپی در اختیارتان قرار می گیرد.

تلویزیون به همراه صرف قهوه و چای یا روزنامه در لابی شما را سرگرم نگه داشته و تهویه مطبوع آن، دمای هوا را در همه فصول متعادل نگه می دارد. فروشگاه هتل لوازم ضروری و مورد نیازتان را ارائه می دهد. امکانات راحتی برای مهمانان کم توان و ناتوان فراهم گشته است و این اقامتگاه، فضایی عاری از دود سیگار نیز دارد. ماشین یا لیموزین کرایه کنید و در اطراف شهر گشتی بزنید. سرویس حمل و نقل به اطراف و جاذبه های گردشگری شهر و نیز ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه آن برایتان فراهم می باشد. فضای شومینه محلی آرامش بخش برای نسشتن و گذراندن اوقات شبانگاهی شما است.

کارکنان هتل به 5 زبان ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی، روسی و آلمانی صحبت می نمایند. ورود به هتل رادیسون بلو پارک آتن از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید و دیگر خدمات پذیرش هتل در ادامه عنوان می گردد:

  • خدمات نگهبانی
  • آسانسور و باربر
  • ارائه خدمات عروسی و مراسمات مختلف

امکانات تفریحی هتل رادیسون بلو پارک آتن

بر روی تراس، مبلمان راحتی برای نشستن و صرف غذا در کنار استخر قرار داده شده است. تراس آفتابگیر هم مکانی برای استراحت های روزانه است. استخر شنایی بر روی پشت بام، ساخته شده است. باشگاه تناسب اندام با تمام امکانات و تجهیزات ورزشی تجهیز شده است. بعلاوه بعد از گشت های روزانه اتاق بخار و سونا مکانی برای برطرف خستگی خواهند بود.

رستوران های هتل

کافی شاپ هتل برترین قهوه ها را تهیه می نماید. این هتل 3 رستوران دارد که منوی رژیمی هم در اختیارتان قرار می دهد. بعلاوه می توانید صبحانه را در اتاق میل کنید. بطری های آب معدنی باید خریداری شوند و میوه و انواع شکلات ها نیز در دسترستان است. بوفه صبحانه با پرداخت هزینه آن هر صبح بین ساعات 06:30 تا 10:30 در اختیارتان قرار می گیرد.

  • رستوران گالو نرو Gallo Nero: این رستوران نمایی رو به باغ داشته و انواع غذاهای بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می نماید. منوی بچه ها مجزا می باشد.
  • رستوران سنت آسترا St Astra: این رستوران سوشی، متخصص در انواع غذاهای بین المللی بوده و تنها شام را سرو می نماید. در روزهای بخصوص و با رزرو قبلی می توانید در این فضا غذا سفارش دهید.
  • رستوران سنت آسترا بلو St Astra Blue: این رستوران در کنار استخر قرار گرفته و انواع غذاهای بین المللی را برای شام در روزهایی که هوا مساعد باشد تهیه و سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

همه 153 اتاق، طراحی شهری بسیار راضی نماینده ای دارند و با امکاناتی همانند میز مطالعه، یخچالی کوچک، یک مبل راحتی و تلویزیون پلاسما در اختیارتان قرار داده می گردد. حمام شامل سشوار، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، دمپایی و حوله می باشد. اتاق ها، دارای تهویه مطبوع، کنترل تنظیم هوای اتاق، دیوارهای ضد صدا، تلفن و گاوصندوق دیجیتالی که لپ تاپ نیز درون آن جای می گیرد، می باشند. برای نوزاد خود می توانید گهواره یا تخت رایگان درخواست دهید. امکانات چای و قهوه، ملافه هایی بدون آلرژی، تخت اضافه چرخ دار با پرداخت مجزا، اتاق های بهم مرتبط و بطری آب معدنی رایگان را در اتاق ها خواهید دید. برای رزرو اتاق، یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل آتن در سایت خبرنگاران مراجعه کنید و دیگر امکانات را تنها نام می بریم.

  • نگهداری بچه ها در اتاق با پرداخت هزینه جداگانه
  • پرده های ضخیم
  • اینترنت وای فای رایگان

انواع اتاق های هتل رادیسون بلو پارک آتن

بیشترین مساحت اتاق ها 40 مترمربع است که برای سوئیت جونیور می باشد و کمترین متراژ اتاق ها 24 مترمربع است که مربوط به اتاق استاندارد است.

  • اتاق انتخابی زمان ورود: این اتاق ها 24 متر مربع متراژ به همراه دوش و وان در حمام دارد. یک تخت کینگ یا یک تخت دو طبقه در آن ها تعبیه شده است.
  • اتاق بیزینس کلاس: برای افراد غیرسیگاری بوده و یک تخت دو نفره کویین با 26 متر مربع مساحت دارد.
  • اتاق استاندارد: نمایی رو به پارک، یک تخت دو نفره با 24 متر مربع مساحت دارد.
  • اتاق سوپریر: یک تخت دو نفره به همراه نمایی رو به شهر دارد. مساحت این اتاق، 26 متر مربع است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر آتن

موزه باستان شناسی ملی آتن، دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن، موزه اسطوره شناسی، میدان اومانیا و بسیاری از دیگر جاذبه ها تا این هتل 5 ستاره حدود 10 دقیقه تا 15 دقیقه پیاده روی دارند.بنابراین اگر اهل پیاده روی هستید، برای بازدید این تماشای ها نیازی به گرفتن تاکسی ندارید.

  • ایستگاه مترو سینتاگما: 1.8 کیلومتر دورتر است که پیاده حدود 30 دقیقه و با تاکسی 14 دقیقه طول می کشد تا به ایستگاه برسید.
  • ناحیه خیابان خرید ارمو: 1.8 کیلومتر دورتر است. با 30 دقیقه پیاده روی یا 12 دقیقه رانندگی به این محل می رسید. با اتوبوس خط 2 یا 4 این مسافت را 16 دقیقه ای طی می کنید.
  • تئاتر لیکابتوس: 1.5 کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی 15 دقیقه و پیاده 30 دقیقه طول می کشد. همه اتوبوس های این جهت، 23 دقیقه ای شما را به محل می رسانند.
  • میدان های دکسامنی و کلوناکی: 1.6 کیلومتر تا شما فاصله دارند. ماشین 13 دقیقه ای و اتوبوس خط 224 شما را 14 دقیقه ای به این میدان ها می رسانند. پیاده 23 دقیقه در راه خواهید بود.
  • میدان موناستراکی: این میدان، 1.8 کیلومتر فاصله دارد که پیاده حدود 30 دقیقه و با مترو 12 دقیقه ای طول می کشد. تاکسی 14 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • خیابان آدریانا: فاصله خیابان زیبای آدریانا تا مکان اقامت شما، 1.9 کیلومتر است که پیاده حدود 30 دقیقه و با مترو 12 دقیقه ای طول می کشد. تاکسی 16 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • موزه بناکی: 1.9 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی 11 دقیقه و با پای پیاده 25 دقیقه طول می کشد. اتوبوس خط 224، شما را 15 دقیقه ای به این میدان می رساند.
  • موزه هنر سیکلادیک: از هتل، 1.9 کیلومتر دورتر بوده و با تاکسی 13 دقیقه و پیاده 30 دقیقه طول می کشد. اتوبوس خط 224، شما را 14 دقیقه ای به این میدان می رساند.
  • آکروپولیس: این بنای تاریخی 2.2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که با متروی خط M1، حدود 20 دقیقه ای به این محل می رسید. با تاکسی 22 دقیقه و پیاده حدود 40 دقیقه تا اینجا راه دارید.
  • : فرودگاه آتن، 19.7 کیلومتر دورتر است که با ترانسفر فرودگاهی حدود 42 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل رادیسون بلو پارک آتن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

یونان، آتن 106 82، لئوف. الکساندراس 10

Leof. Alexandras 10, Athina 106 82, Greece

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2060

به "تور ارزان یونان: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پارک در آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: معرفی هتل 5 ستاره رادیسون بلو پارک در آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید