مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار

به گزارش تیم علمی، Aerobatic Flight این ایستگاه دارای هواپیمایی است که برای مانورهای دقیق در مسابقات و نمایش های هوایی استفاده می شود. از ویژگی های برجسته این خودرو می توان به Pitts Special S-1C Little Stinker، Monocoupe 110 Special Little Butch و Loudenslager Laser 200 Beautiful Obsession اشاره کرد.

مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار

این ایستگاه به بررسی افزایش و سقوط هواپیمایی آلمان در جنگ جهانی دوم می پردازد. از نکات قابل توجه می توان به Arado Ar 234 B Blitz (رعد و برق)، Dornier Do 335A-1 Pfeil (پیکان) و Focke-Wulf Fw 190-F اشاره کرد.

این ایستگاه به تکامل فناوری هوانوردی و ماهیت جنگ هوایی می پردازد. این جنگنده Lockheed Martin X-35B Joint Strike Fighter را برجسته می کند.

این ایستگاه با افزایش تقاضا برای فناوری و کارایی، تکامل هواپیماهای مورد استفاده در جنگ جهانی دوم را دنبال می کند. از جمله هواپیماهای برجسته می توان به بوئینگ B-29 Enola Gay، هواپیمایی که بمب اتمی را در هیروشیما انداخته و رعد و برق لاکهید P-38J-10-LO اشاره کرد. این موزه همچنین دارای Sikorskly JRS-1، تنها اثر موجود در مجموعه ای است که از پرل هاربر زنده مانده است.

این ایستگاه وسایل نقلیه ای را نشان می دهد که در قسمت بالای جو زمین یا فراتر از آن سفر می کنند. از نکات برجسته این مجموعه می توان به Mars Pathfinder Lander و Sojourner Rover، Spartan 201 Satellite و Vega Solar System Probe Bus and Landing دستگاه اشاره کرد.

منبع مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1888

به "مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مرکز ملی هوا و فضا استیون اف اودوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید