همه آنچه که در ماجرای محرومیت شیرکوند رخ داد، پیشدستی به سبک فدراسیون والیبال!

به گزارش تیم علمی، جلسات کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حالی روزهای دوشنبه تشکیل می شود که شکایت لیبروی تیم شهرداری ورامین مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

همه آنچه که در ماجرای محرومیت شیرکوند رخ داد، پیشدستی به سبک فدراسیون والیبال!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم شهرداری ورامین در هفته دوم متمرکز لیگ برتر والیبال، 3 بازی مقابل راه یاب ملل کردستان، هزار آمل و شهرداری گنبد برگزار کرد که در 2 بازی نخست مغلوب گردید و بازی سوم را 3 بر صفر برد. نتایج تیم شهرداری ورامین در این هفته، عجیب بود و نشانی از تیمی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و باشگاه های آسیاست در آن دیده نمی شد. مجید تابش نژاد، سرمربی شهرداری، مصدومیت های مکرر را دلیل نتایج نامطلوب اخیر تیمش عنوان می کند ولی می توان رد پای مسائل غیرورزشی را هم در این بین پیدا کرد.

شهرداری ورامین و خاتم اردکان در هفته دهم لیگ برتر در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که این بازی با حاشیه هایی همراه بود. طبق قوانین کمیته مسابقات، هر تیم در شرایط کرونایی و در حالی که مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود، مجاز بود 15 تماشاگر را به سالن بیاورد. مسئولان تیم شهرداری، 3 نوجوان ورامینی را برای دیدن این بازی با خود به تهران آوردند. آنها رضایت شفاهی و سپس کتبی کمیته مسابقات را برای حضور این 3 نوجوان در مسابقه گرفتند ولی هر بار از حضور این 3 نوجوان به دلایل مختلف در سالن فدراسیون، جلوگیری شد. آخرین بار هم آنها به دلیل تخمه خوردن، از سالن اخراج شدند.

احسن الله شیرکوند، لیبروی با سابقه تیم شهرداری که مسئولیت هیئت والیبال ورامین را نیز بر عهده دارد بعد از اینکه دید تلاش هایش برای حضور 3 نوجوان در سالن، تاثیری نداشته، بازی تیمش را رها کرد و از سالن خارج شد. شنیده ها حاکی از آن است که رفتار برخی مسئولان با مسئولان تیم شهرداری و حتی برخی پیشکسوتان حاضر در سالن، چندان مناسب نبوده است.

شیرکوند پس از این اتفاقات به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شکایت کرد ولی با پیشدستی مسئولان فدراسیون و شکایت آنها روبرو شد. او گفته که حکم کتبی به دست من نرسیده ولی شنیده ام که یک سال از حضور در سالن والیبال محروم شده ام.

نادر انصاری، دبیر کمیته مسابقات فدراسیون والیبال که ناظر بازی دو تیم شهرداری ورامین و خاتم اردکان بود در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: شیرکوند، ملی پوش والیبال ایران بوده و بروز چنین اتفاقاتی به سود او و همچنین والیبال نیست. به همین خاطر، فدراسیون هم حکم صادر شده را برجسته نکرد و بهتر است زیاد به آن پرداخته نشود.

نکته قابل توجه در این بین، عدم توجه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به شکایت شیرکوند است. جلسات این کمیته روزهای دوشنبه تشکیل می شود و این در حالی است که شکایت لیبروی تیم شهرداری ورامین مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

رأی صادر شده از سوی کمیته انضباطی ممکن است در کمیته استیناف مورد تجدید نظر واقع شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 1409

به "همه آنچه که در ماجرای محرومیت شیرکوند رخ داد، پیشدستی به سبک فدراسیون والیبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه آنچه که در ماجرای محرومیت شیرکوند رخ داد، پیشدستی به سبک فدراسیون والیبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید