پاناسونیک مقاوم ترین لپ تاپ Toughbook را روانه بازار کرد

به گزارش تیم علمی، پاناسونیک سال هاست که با خط فراوری لپ تاپ های تجاری Toughbook از نیروی کار سیار پشتیبانی می نماید. حالا این شرکت مقاوم ترین لپ تاپ خود را معرفی نموده : لپ تاپ ماژولار 14 اینچی Toughbook 40.

پاناسونیک مقاوم ترین لپ تاپ Toughbook را روانه بازار کرد

این لپ تاپ تجاری مقاوم برای افرادی مناسب است که در محیط های کاری بیرونی یا خطرناک کار می نمایند. این لپ تاپ دارای بدنه سخت آلیاژ منیزیم با دسته داخلی و پوشش های درگاه قفل تقویت شده است.

لپ تاپ Toughbook 40 دارای گواهی دوام MIL-STD-810H و MIL-STD-461H است، به این معنی که در برابر سقوط 1.8 متر می تواند مقاومت کند، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مطابق با استانداردهای IP66 محافظت شده و بعلاوه می تواند دماهای بالا و پایین را نیز تحمل کند. به علاوه در هنگام تابش خورشیدی و نیز در شرایط کار در ارتفاع بالا هم باید ایده آل باشد.

اگرچه Toughbook 40 صفحه نمایش بزرگتر نسبت به نسل های قبلی دارد، اما وزن آن کاهش یافته و به 3.35 کیلوگر مرسیده. صفحه نمایش آن یک پنل IPS 14 اینچی با قابلیت لمس Full HD با روشنایی 1200 نیت برای خوانایی بیشینه در فضای باز است و مجهز به اولین وب کم 5 مگاپیکسلی در کلاس خود است که دارای شاتر حریم خصوصی و قابلیت IR برای تشخیص چهره Windows Hello است و نیز به وسیله میکروفون های چهارگانه ای پشتیبانی می گردد.

این لپ تاپ تراشه نسل یازدهم اینتل Core i5 یا i7 با گرافیک یکپارچه UHD - با گزینه ارتقاء به Iris Xe یا یک پردازنده گرافیکی اختصاصی AMD - با حداکثر 64 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD با رمزگذاری است و به عنوان یک اقدام امنیتی اضافی، Toughbook تازه قابلیت پاک کردن ایمن دارد تا محتویات درایو را در چند ثانیه پاک کند.

بلوتوث 5.1 و وای فای 6 به صورت استاندارد در دسترس هستند و امکان اتصال تلفن همراه به وسیله مودم 4G (LTE/LTE-A) یا 5G (mmWave/C-band/Sub6) وجود دارد.

این لپ تاپ را می توان با یک ماژول GPS اختصاصی ارتقا داد. تعداد زیادی پورت USB نیز وجود دارد (از جمله پشتیبانی از Thunderbolt 4)، علاوه بر HDMI، شبکه اترنت گیگابیتی، اسلات microSD و دو سیم کارت.

یک صفحه کلید با نور پس زمینه و دکمه پاور که آن نیز نور پس زمینه دارد، برای سهولت استفاده در شرایط کم نور، به علاوه یک پد لمسی مقاومتی بزرگ که می توان در باران یا هنگام پوشیدن دستکش از آن استفاده کرد، در این لپ تاپ وجود دارد.

بعلاوه بلندگوهای 95 دسی بلی آن امکان می دهند که در محیط های کاری پر سر و صدا، صدا شنیده گردد.

پاناسونیک هشت جزء ماژولار قابل تعویض به وسیله کاربر را برای یاری به استفاده طولانی تر از لپ تاپ یا امکان سفارشی سازی پیشبینی نموده است:

باتری، حافظه، فضای ذخیره سازی، منطقه ها توسعه و صفحه کلید.

لپ تاپ Toughbook 40، ویندوز 10 یا 11 پرو را اجرا می نماید، می توان مدل مجهز به درایو Blu-ray یا DVD آن را خرید و در صورتی که کاربر یک باتری دوم هم بخرد، تا 36 ساعت عمر باتر یخواهد داشت.

این لپ تاپ قوی ترین لپ تاپ Toughbook تا کنون است و به طور منحصربه فرد برای مشتریان در سازمان ها، بخش دولتی و سازمان های فدرال طراحی و مهندسی شده

لپ تاپ مقاوم Toughbook 40 دارای قیمت اولیه 4899 دلار آمریکا است و در اواخر بهار سال جاری در دسترس است.

صفحه محصول: Toughbook 40

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2141

به "پاناسونیک مقاوم ترین لپ تاپ Toughbook را روانه بازار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاناسونیک مقاوم ترین لپ تاپ Toughbook را روانه بازار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید