کهن ترین آثار تاریخی دوران اسلامی خراسان میزبان گردشگران آلمانی می گردد

به گزارش تیم علمی، به گفته مدیرمیراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان فریمان، یک گروه گردشگر آلمانی از مقبره ارسلان جاذب سنگ بست فریمان به عنوان تنها آثار بازمانده از معماری دوره غزنوی در ایران دیدن کردند.

کهن ترین آثار تاریخی دوران اسلامی خراسان میزبان گردشگران آلمانی می گردد

با تور نوروزی مالزی و سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

این گروه گردشگر آلمانی که در برنامه سفر خود بازدید از این آثار را در برنامه خود گنجانده بودند از اینکه از کهن ترین آثار تاریخی دوران اسلامی خراسان دیدن می کردند ابراز خرسندی کردند. حسن گیاهی گفت:

این گروه گردشگر آلمانی در بازدید از این اثر تاریخی عنوان کردند که موضوع بازدید از این آثار باارزش فرهنگی و تاریخی که از معماری و مهندسی بسیار ارزشمندی نیز برخوردار است را به هموطنان خود پیشنهاد خواهیم کرد.گیاهی اضافه کرد: مدتی است احیاء این آثار که همیشه مورد توجه خاص گردشگران خارجی است، با همکاری معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، شروع شده و در حال اجراست. روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضویمنبع: کجارو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 733

به "کهن ترین آثار تاریخی دوران اسلامی خراسان میزبان گردشگران آلمانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهن ترین آثار تاریخی دوران اسلامی خراسان میزبان گردشگران آلمانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید