یک کشتی بزرگ گردشگری در بوشهر پهلو گرفت

به گزارش تیم علمی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بوشهر از کشتی مسافربری و تفریحی گرندفری بازدید کردند .

یک کشتی بزرگ گردشگری در بوشهر پهلو گرفت

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر درباره این کشتی گفت: کشتی گرندفری ساخت فرانسه است که با رایزنی های انجام شده در جهت توسعه روابط تجاری و گردشگری با کشور قطر جهت ترددی دریایی در این جهت راه اندازی خواهد شد .

ارسطوزاده ادامه داد: این کشتی ظرفیت مسافری 1700 نفر برای جهتهای کوتاه را دارد و در جهتهای طولانی 870 ظرفیت این کشتی است.

او اضافه نمود: همچنین 512 تخت اقامتی و سالن های نمایش، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس و سالن ورزشی در این کشتی تعبیه شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر همچنین به ظرفیت باربری این کشتی اشاره نمود و گفت: این کشتی ظرفیت گنجایش 700 خودرو را دارد و همچنین سالن های باربری آن می تواند همزمان 42 کانتینر را بارگیری کند.

ارسطو زاده توضیح داد: راه توسعه گردشگری در استان بوشهر، استفاده از پتانسیل خوب دریاست که در این سال ها مغفول واقع شده است و باید در این جهت کوشش کنیم و این را بعنوان اولویت خود قرار دهیم.

او خاطر نشان کرد:دریا نعمت بزرگی است که استان بوشهر با بیشترین هم مرزی با خلیج فارس می تواند دروازه توسعه گردشگری در سطح کشور باشد و این مهم با همت همه دستگاه های اجرایی و سازمان ها حاصل می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 316

به "یک کشتی بزرگ گردشگری در بوشهر پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشتی بزرگ گردشگری در بوشهر پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید