AR Emoji و فیلم برداری فوق آهسته به گلکسی اس8 و نوت 8 اضافه شد

به گزارش تیم علمی، دو گوشی گلکسی اس9 و گلکسی نوت 9 دو ویژگی جذاب در دوربین شان داشتند که در دیگر گوشی های سامسونگ نظیر آن ها را ندیده بودیم. یکی از آن ها فیلم برداری فوق آهسته و دیگری استیکر های AR Emoji هستند که مخصوص به دو گوشی اس9 و نوت 9 بودند. اما خوشبختانه سامسونگ مشتریان سال گذشته خود را فراموش ننموده و با ارائه یک بروزرسانی، هر دوی این ویژگی ها را هم برای گلکسی نوت 8 و هم برای گلکسی اس8 عرضه نموده است.

AR Emoji و فیلم برداری فوق آهسته به گلکسی اس8 و نوت 8 اضافه شد

البته ممکن است این بروزرسانی هنوز روی گوشی شما نیامده باشد اما به مرور برای تمامی نسخه های دو گوشی نوت 8 و اس8 عرضه خواهد شد.

برای فیلم برداری فوق آهسته اگرچه به نظر می رسد در حد و اندازه های گلکسی اس9 باشد اما درواقع به دلیل سخت افزار قدیمی تر، گلکسی اس8 نوت 8 با سرعت 480 فریم در ثانیه و برای 0.4 ثانیه اقدام به فیلم برداری می نمایند. همانطور که می دانید دو گوشی مذکور از پردازنده سال گذشته یعنی اسنپ دراگن 835 در برخی نقاط جهان و در کشورمان از پردانزده اگزینوس 8895 استفاده می نمایند.

AR Emoji نیز کوشش سامسونگ برای ساخت ویژگی مشابه Animoji در آیفون X بود که به جای استفاده از ایموجی ها، با دوربین جلویی گوشی چهره کاربر را تبدیل به یک استیکر کارتونی می نماید و می توان حالت های مختلف چهره را با آن شبیه سازی کرد. این ویژگی احتیاج سخت افزاری خاصی ندارد و با تکیه بر واقعیت افزوده اجرا می گردد از همین رو مثل فیلم برداری فوق آهسته، محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت. این ویژگی های جدید در کنار بروزرسانی امنیتی ماه سپتامبر برای این دو گوشی عرضه گردیده و اگر هنوز شما این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، به احتمال زیاد تا چند روز آینده خواهید توانست آن را دانلود کنید.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 56

به "AR Emoji و فیلم برداری فوق آهسته به گلکسی اس8 و نوت 8 اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AR Emoji و فیلم برداری فوق آهسته به گلکسی اس8 و نوت 8 اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید