شروع فروش گوشی هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول

به گزارش تیم علمی، همراه اول در راستای ایجاد اطمینان خاطر برای مشترکان و ارائه خدمات یکپارچه تضمین شده، دور جدیدی از فروش آنلاین گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G را کلید زد.

شروع فروش گوشی هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با هدف یکپارچگی در ارائه خدمات پایه ارتباطی به مشترکان خود و متقاضیان ورود به شبکه نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، فروش گوشی هوشمند به وسیله درگاه خدمات جامع خود تحت عنوان فروشگاه آنلاین را کلید زد.

همزمان با اجرای این طرح که از اواسط شهریور 1401 شروع شده، امکان خرید رنج متنوعی از گوشی های هوشمند که اغلب مالی هستند، فراهم شده است.

در حال حاضر محصولات دو برند معتبر تولیدکننده تلفن همراه در دنیا از منظر ترتیب قیمتی در بخش فروشگاه آنلاین همراه اول فهرست شده است که قابلیت پشتیبانی از 4G و 5G را دارند.

با توجه به سرمایه گذاری های اجرا شده به وسیله همراه اول بر روی توسعه فناوری اینترنت پرسرعت، خرید گوشی از فروشگاه آنلاین پیشنهاد می گردد.

اپراتور اول تلفن همراه کشور سعی داشته با ایجاد زمینه ای راحت برای خرید گوشی به وسیله مردم، ضمن برقراری شرایط گارانتی ویژه و تضمین اصالت کالا، گوشی را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برساند.

این در حالی است که همزمان با خرید گوشی، خریداران از امتیاز دریافت یک عدد سیمکارت اعتباری به همراه 20 گیگابایت اینترنت هدیه نیز بهره مند می شوند و در ضمن گوشی خریداری شده خود به همراه پکیج هدیه همراه اول را بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافه ای بابت ارسال، در هر نقطه از کشور دریافت خواهند کرد.

متقاضیان استفاده از این شرایط ویژه، می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی Shop.mci.ir، ضمن مشاهده آخرین محصولات و مقایسه آن ها، نسبت به ضوابط و مقررات خرید نیز مطلع شوند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 1 فروردین 1402 بروزرسانی: 1 فروردین 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2277

به "شروع فروش گوشی هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش گوشی هوشمند در فروشگاه آنلاین همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید