آلگری چهار بار به دفترم آمد، کونسیسائو هم گزینه بود؛

به گزارش تیم علمی، ناپولی تحت راهنمایی لوچیانو اسپالتی برترین روز های خود را سپری می نماید و به رویاپردازی ادامه می دهد.

آلگری چهار بار به دفترم آمد، کونسیسائو هم گزینه بود؛

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی دیروز در ناپل جایزه Bearzot را دریافت کرد. او در مراسم اهدای جوایز در خصوص تیمش و بازی آینده لیگ قهرمانان مقابل میلان صحبت کرد.

اسپالتی گفت: وقتی به اینجا آمدم، مشکلاتی پیدا کردم. نتایج مورد قبول شهر قرار نداشت. سپس ما یک تیم واحد شدیم. تیم من خیلی قوی است. بازیکنان ما در خطر احساس رضایت از سرخوشی نتایج هستند. من در این مورد صحبت می کنم و ترس از کاهش توجه و انگیزه را به آن ها ابراز می کنم. بعد هر بازی به من نگاه می نمایند تا به من بگویند دیدی که اینطور نیست؟. آن ها واقعاً از جنس متفاوتی ساخته شده اند. هنوز زمان کار و کوشش است؛ این پیمانی است که با تیم بسته ایم.

لیگ قهرمانان؟ این چیزی است که باید کاملاً تجربه گردد و ما نمی توانیم برای رقابت صبر کنیم. درک این نکته مهم است که ما نباید گذشته را وارد این مسابقات کنیم. ما باید بدانیم که چگونه از صفر آغاز کنیم.

بعلاوه اورلیو دی لورنتیس در حاشیه این مراسم گفت: من برای رسیدن به اسپالتی از نام کونسیسائو گذشتم. بعلاوه آلکری که چهار بار به دفترم آمد تا به من درس فوتبال بدهد و در نهایت لوچیانو انتخاب شد تا ما را دوباره به جمع سه قدرت برتر ایتالیا بازگرداند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2279

به "آلگری چهار بار به دفترم آمد، کونسیسائو هم گزینه بود؛" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری چهار بار به دفترم آمد، کونسیسائو هم گزینه بود؛"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید