پیش بینی برد مقابل چین را داشتیم، توانایی برد مقابل آلمان را داریم

به گزارش تیم علمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال در دومین مسابقه از رقابت های لیگ ملت های والیبال پیروز شد با شکست تیم چین به دومین برد متوالی خود دست یابد.

پیش بینی برد مقابل چین را داشتیم، توانایی برد مقابل آلمان را داریم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

بهنام محمودی در مصاحبه با خبرنگاران در باره پیروزی ملی پوشان مقابل چین گفت: بازی خوبی بود. نسبت به بازی روز گذشته مقابل ایتالیا عملکرد روان تری داشتیم. پیش بینی این برد می شد. پس از شکست تیم نامدار ایتالیا و برد امروز ملی پوشان قطعاً ما در هفته اول هر نوع امتیاز مسابقات را کسب خواهیم کرد. در هفته دوم نیز شرایط خوب است. هفته سوم و چهارم ایران میزبان مسابقات است که این نیز شرایط خوبی برای ملی پوشان خواهد بود. در هفته پنجم نیز سخت ترین هفته را پیش رو خواهیم داشت. قطعاً ما می توانیم جزو شش تیم نهایی باشیم.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که دلیل ناهماهنگی بازیکنان در ست ابتدایی مقابل چین و ایتالیا چه بود، اضافه کرد: به هر حال اکثر بازیکنان لژیونر هستند و پس از خاتمه لیگ های اروپا به ایران بازگشتند. همین دلیل ناهماهنگی و خستگی آنها است. همانطور که شاهد هستیم اکثر تیم های مطرح جهان مانند فرانسه، لهستان، آمریکا، روسیه به بازیکنان لژیونر خود در هفته های ابتدایی استراحت دادند تا پس از یک ریکاوری خود بازگردند. ما نیزدر لیگ ملت ها باید بازیکنان جوان تر خود را بیشتر بکار گیریم.

محمودی درباره عملکرد مجرد در بازی مقابل چین گفت: مجرد از بازیکنان با آینده درخشان والیبال ایران است. او به همراه معنوی نژاد، کریمی و یلی می توانند آینده خوبی داشته باشند. مجرد استایل خوبی دارد و می تواند در کنار بازیکنان تجربه خوبی بدست آورد. استفاده از مجرد تاکتیک خوبی بود. قطعاً باید از سایر جوانان مانند کریمی، پاسور دوم تیم استفاده بیشتری گردد تا بتواند در روزهای سخت به تیم ملی یاری کند.

بهنام محمودی در خاتمه درباره بازی فردای تیم مقابل آلمان اضافه کرد: آلمان تیمی است که تکنیک فردی آنها نسبت به بازی گروهی شأن ضعیف است. اگر بتوانیم سرویس های خوبی بزنیم مسئله ای مقابل این تیم نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 225

به "پیش بینی برد مقابل چین را داشتیم، توانایی برد مقابل آلمان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی برد مقابل چین را داشتیم، توانایی برد مقابل آلمان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید