آیا کانسپت کوپه تورینگ BMW به خط فراوری خواهد رفت؟

به گزارش تیم علمی، طبق گفته مدیر طراحی گروه BMW، مشتریان قبلاً علاقه خود را نشان داده اند.

آیا کانسپت کوپه تورینگ BMW به خط فراوری خواهد رفت؟

مدت زمان زیادی از رونمایی کانسپت کوپه تورینگ BMW نمی گذرد و آدریان وان هویدونک، مدیر طراحی گروه BMW، گفت: حداقل دو تا سه نفر علاقه خود را نسبت به آخرین ابداع شرکت نشان داده اند. اما وان هویدونک در یک نشست خبری در تاریخ 20 مه گفته است که برای افرادی که امیدوارند کوپه تورینگ مدرنی در گاراژ خود پارک نمایند، خبرهای خوبی نیست.

وان هویدونک گفت: در حال حاضر کوپه تورینگ یکتا است، درست است؟ و هیچ برنامه مشخصی برای فراوری آن وجود ندارد. اما قبل از رفتن به دریاچه کومو توافق کردیم که اگر علاقه کافی وجود داشته باشد، آن را آنالیز خواهیم کرد. این می تواند یک نسخه به حجم بسیار کم باشد، مانند حدود 50 خودرو.

بنابراین، این یک موضوع خبر خوب و بد است. اما آیا واقعاً اینگونه خواهد بود؟ وان هویدونک گفته است که نظرات خود را بسیار محتاطانه اعلام می نماید، اگرچه بر اساس گفت وگوی Motor1.com با وی، به نظر می رسد که او بر فراوری کوپه تورینگ به مدت زمان زیادی فکر نموده است. این بار دیگر نخستین باری نبوده است که ب ام و پروژه ای را از کانسپت به فراوری منتقل نموده است، اگرچه برای این بار زمان زیادی لازم بود.

وان هویدونک گفت: شما می دانید، سال ها پیش ما Hommage 3.0 CSL را نشان دادیم. بسیاری از مردم در همان لحظه به من گفتند: آن را بسازید، من می خواهم یکی بگیرم. وان هویدونک گفت: و فکر می کنم که آن ها همان زمان پولشان را واریز کردند و طول کشید تا ما آن را تحویل دادیم. آن سال 2015 بود و حالا در سال جاری خودروها را تحویل دادیم. اگرچه با این مورد، شاید ما بتوانیم کمی سریع تر انجام دهیم.

بدون شک، کانسپت نو ب ام و کمتر یک پروژه تمام مقیاس است و وان هویدونک با اظهاراتی معتدل گفت: ما با زیرساخت ها آغاز کردیم. بر اساس Z4 کنونی، BMW با شرکت سوپر استایل در تورین همکاری نموده است تا آخرین کانسپت خود را بسازد. مدیر طراحی ادعا کرد که در نوامبر با یک طرح در مقابل شرکت رفت.

وان هویدونک گفت: در عرض دو روز گفتند: ‘خوب، فکر می کنم می توانیم این کار را انجام دهیم. سپس باید اجازه بگیرم. وان هویدونک با خنده ادامه داد.

شراکت هایی مانند شراکت با سوپر استایل، برای هر برنامه فراوریی برای کانسپت کوپه تورینگ، بر اساس گفته وان هویدونک، بسیار مهم خواهند بود.

وان هویدونک گفت: معمولاً هنگامی که شما فراوری حجم کمی داشته باشید - و ما این کار را با 3.0 CSL Hommage انجام دادیم - باید هوشمندانه با آن برخورد کنید. نمی توانید آن را به وسیله کارخانه عبور دهید. این غیرممکن است. آن ها نمی توانند با حجم کمی که اینطور است مقابله نمایند. وان هویدونک گفت: بنابراین، باید آن را خارج از ساختارهای فراوریی خود انجام دهیم و باید چندین شرکتی را داشته باشیم که به شما در قسمت های مختلف یاری نمایند و سپس مونتاژ نهایی و کنترل کیفیت را درون سازمان انجام دهیم. این روشی است که ما با 3.0 CSL آن را انجام دادیم.

به نظر می رسد اگر کانسپت کوپه تورینگ فراوری گردد، زمان زیادی برای رخ دادن آن لازم خواهد بود و حجم فراوری آن بسیار محدود خواهد بود. با این حال، وان هویدونک به نظر خوشبینانه و اطمینان بخش درباره شانس فراوری خودرو صحبت کرد.

ما یکبار این چرخه را پشت سر گذاشتیم. حالا می دانیم چگونه این کار را انجام دهیم.

منبع: فوت و فن / motor1.com
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: sctm.ir شناسه مطلب: 2303

به "آیا کانسپت کوپه تورینگ BMW به خط فراوری خواهد رفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا کانسپت کوپه تورینگ BMW به خط فراوری خواهد رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید